  • 71. Data: 2011-04-04 08:51:35
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-04-2011 10:41, NKAB - pisze:

    > Ta wiekszość.

    Tzn? Tak konkretnie?
    Wrzuć ze 4-5 przykładów danych, które "już maja".

    A może przeszkadza Ci w tym to:

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 72. Data: 2011-04-04 08:57:12
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 2 Apr 2011 20:13:47 +0200, Ajgor napisał(a):

    > Takie jest chyba tylko jedno. Tylko tezeba by się chinskimi znaczkami
    > nauczyc pisac :)

    Nie prawda.
    Proszę zapoznać się z systemem emerytalnym które wprowadzono w Nowej
    Zelandii.
    Nie ma tam ani leszkowych OFE, ani ZUSu - w rozumieniu naszego sytemu
    bismarckowskiego.

  • 73. Data: 2011-04-04 08:59:03
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 02 Apr 2011 20:24:44 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jak odzyskać te już zapłacone?

    Pierdoliłbym to.
    Zresztą, to i tak szło/idzie na pokolenia dziadków/ojców.
    Jeżeli rozpierdoliłoby się zus i ofe, to stare odprowadzone składki mogli
    sobie wsadzić w buty.

  • 74. Data: 2011-04-04 08:59:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-04 10:51, Maddy pisze:

    > Tzn? Tak konkretnie?
    > Wrzuć ze 4-5 przykładów danych, które "już maja".

    O jakie dane pytają we spisie?

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2011-04-04 09:00:25
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 02 Apr 2011 20:13:07 -0500, witek napisał(a):

    > ale gwarantuje ci, ze wcale nie bedziesz szczęsliwszy.

    wituś - kaszpirowski.
    wituś ma patent na szczęśliwość w polandzie <rotfl>

  • 76. Data: 2011-04-04 09:05:57
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 2 Apr 2011 19:30:44 +0200, Alek napisał(a):

    > Co sensownmego jest w tym pytaniu? Po co administracji rządowej taka
    > informacja?

    żeby nom całkiym gorolstwa nasfalać na szlyjzyn, co jus się im udało
    cołkiym wceśnij. My hanysy, sie tym lebrom niy domy.

  • 77. Data: 2011-04-04 10:15:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tzn? Tak konkretnie?
    > Wrzuć ze 4-5 przykładów danych, które "już maja".

    ale konkretnie to co ci nie pasuje, pytasz sie bo naprawdę nie wiesz czy się
    czepiasz, w tym co ja wypełniałem, to jedyne co musiałem uzupełnić, to adres
    pod jakim faktycznie mieszkam, a nie jestem zameldowany, oraz czy odczuwam
    przynależność do jakiejś innej grupy społecznej niż polska
    reszta byłą wypełniona z automatu, a prawdę powiedziawszy, to wiele więcej
    poza adresem, językiem, narodowością itd., to nie było, dlatego dziwi mnie
    brak tak szumnie omawianego wyznania, po prostu nie widzę sensu w
    ograniczania go tylko do 25% badanych

  • 78. Data: 2011-04-04 10:26:10
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2011 21:07:34 +0200, Ajgor napisał(a):

    > Bo mnie sie wydaje, ze moje dane to MOJA sprawa, i zadne panstwo bez MOJEJ
    > zgody nie ma prawa ich spisywac, prawda?

    Prawda - WYDAJE ci sie.
    Sorry, ale zupelnie nie ogarniasz swiata w ktorym zyjesz.

    --
    Mark

  • 79. Data: 2011-04-04 11:54:53
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > a mi sie wydaje, że pier...lec na punkcie ochrony danych jest w polsce
    > bardzo daleko posunięty

    Nie chodzi o ochrone danych. Ja sie swoich danych ne wstydze. Chodzi o
    zasade, ze panstwo moze
    Ci wlazic z butami do lozka nie pytajac Cie o zdanie. Dlaczego mam podawac
    cokolwiek, jesli sobie tego nie zycze?
    Dlaczego mam byc do tego zmuszany wbrew swojej zony? Chca robic spis? Prosze
    bardzo.
    Ale niech spisuja tych, ktorzy chca brac w tym udzial, a nie wszystkich
    obowiazkowo.
    Wiem. Taki spis nie byl by adekwatny do rzeczywistosci. Tylko jakos mnie to
    nie interesuje.
    Nie chca miec nieadekweatnych, to niech nie robia wcale.
    Nie wiem co ma panstwu dac ten spis, czego to panstwo jeszcze nie ma.
    A wiesz, dlaczego mnie to wkurza? Bo kiedys bylem na tyle glupi, ze
    wpuscilem do domu jakiegos ankietera.
    Ankieta miala zajac 10 minut a zajela dwie godziny, ale to nie wszystko.
    Pozniej chyba z rok czasu
    prawie nie bylo tygodnia, zeby jakis kolejny ankieter mi nie wydzwanial do
    drzwi.
    A wszyscy byli tak nachalni, ze w niektorych przypadkach musialem ich silą
    wyrzucac za drzwi.
    Dzwonil, ja otwieralem, i zanim zdazylem spytac, o co chodzi, juz siedzial w
    pokoju i wyciagal ankiety.
    Drugi raz tego nie chce.

  • 80. Data: 2011-04-04 11:56:25
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Koncepcja "mniejszości narodowych" służy *WYŁĄCZNIE* złodziejom-urzędnikom
    > jako pretekst/zasłona ich bandyckiego rabunku.

    Oraz politykom PO i PIS do ciagania sie po prokuraturze, co widac ostatnio
    :)