  • 21. Data: 2004-08-24 08:06:42
    Temat: Re: Nalot policji - co dalej
    Od: "slawek" <s...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości
    news:cgd8en$2q6v$9@mamut1.aster.pl...
    > > Nakazu nie było.
    > To po co ich wpusciles ??
    bo i tak by weszli. moglem tylko zarzadac zatwierdzenia przez prokuratora,
    ale juz jest chyba na to zapóźno :(

    slawek

  • 22. Data: 2004-08-24 12:09:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kubaz wrote:

    > a tak w ogole - w tej sytuacji nawet jak bys mial tam dowody obwiniajace cie
    > za zabicie kennedy'ego to nic nie moga zrobic bo byly zdobyte w
    > nieodpowiedni sposob i zostana odrzucone zanim zostaly by przedstawione!
    > Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi ale tak mi powiedzial prawnik.

    Chyba taki filmowy i amerykański.

    Polskie sądy mogą przyjąć nawet dowody uzyskane nielegalnie.

  • 23. Data: 2004-08-24 16:53:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "slawek" <s...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cgesug$mqc$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości
    > bo i tak by weszli.

    Nie, bez nakazu to by sie WLAMALI. Z konsekwencjami tego czynu - tj.
    niewaznosc dowodów zdobytych w ten sposób.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 24. Data: 2004-08-25 06:39:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Nie, bez nakazu to by sie WLAMALI. Z konsekwencjami tego czynu - tj.
    > niewaznosc dowodów zdobytych w ten sposób.

    Czyś ty się nie naoglądał za dużoo hamerykańskich filmów.
    W Polsce nie ma czegoś takiego jak nielegalność dowodów zdobytych z
    naruszeniem prawa

  • 25. Data: 2007-01-02 12:34:08
    Od: i...@o...eu

    > Chyba taki filmowy i amerykański.
    >
    > Polskie sądy mogą przyjąć nawet dowody uzyskane nielegalnie.

    Sorry ze odrobinę zmienie temat, ale w jakich miejscach robia naloty? Co
    trzeba zrobic, zeby miec nalot? Na jaka skale trzeba by sciagac filmy, muzyke
    etc. zeby się tobą zainteresowali? Jakies konkretne przyklady? I na koniec,
    nakaz przeszukania dotyczy czego: mieszkania podejrzanego, kamienicy
    podejrzanego czy tylko podejrzany komputer? AHA, i jak mogą cie namierzyc?
    Trzeba by chyba odpowiedziec na wiadomosc na czacie programow p2p... Ale z
    pomoca ida nasi przyjaciele Szwedzi: udostepniaja za oplata program, ktory
    laczy cie przez serwer szwedzki i jezeli ktos pozna twoje IP, to na tym
    szwedzkim serwerze wiec na tej podstawie za nic cie nie znajda... Wiec w koncu
    jak namoerzaja??? Ja nic nie zrobilem, skopiowalem moze pare gier od kolegi i
    skopiowalem sam z oryginalnej plyty windowsa, ale mnie to martwi, bo a nuz?

  • 26. Data: 2007-01-02 14:34:11
    Od: "Władek_Gliwice" <m...@o...pl>

> [...]
    > skopiowalem sam z oryginalnej plyty windowsa, ale mnie to martwi, bo a nuz?

    Witaj
    wiec ostatnio była plotka na ślasku ze robili naloty w okolicach
    jastrzebia Zdroju - jeden fakt był taki iz sklep komputerowy
    instalowal nielegalnie ludziom wunowsa (nie informujac ich o tym -
    jakies osiołki czy jak ;p) i "sprawa się rypła" wiec wszyscy
    uzytkownicy mieli "nalot".
    słyszałem informacje "niepotwierdzona" iz w okolicach Żywca
    odwiedzaja użytkowników neostrady ktorzy notorycznie prekraczaja
    limity sciągnania - tam uz maja paranoje neostradowicze ;p.

    nakaz przeszukania dotyczy całego lokalu -> mieszkania , domu.

    namierzyc mozna bardzo prosto :) wystarczy im adres IP dzieku ktoremu
    jak po sznurku do Ciebie dojda i nie wazne jest czy odnajda go w
    Szwecji czy Chinach ;p pozatym kazda operacja ktora wykonujesz w
    internecie zostawia slad na wszystkich serwerach przez ktore przechodzi
    sygnał wiec nie mysl ze Twoje IP jest tylko na serwerze dc np.

    wpisz swoje IP czy kazde inne istniejace) np tutaj
    http://checkip.narak.com/ i masz namiary na dostawce a ty wystarczy
    nakazik i maja Twój adresik domowy ;p

    pozdrawiam - internet nie jest anonimowy ;p

  • 27. Data: 2007-01-02 14:56:09
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Władek_Gliwice porozsypywal nastepujace haczki:
    > nakaz przeszukania dotyczy całego lokalu -> mieszkania , domu.
    Nakaz dotyczy tego co jest na nakazie
> [...]
    > internecie zostawia slad na wszystkich serwerach przez ktore przechodzi
    > sygnał wiec nie mysl ze Twoje IP jest tylko na serwerze dc np.
    Przedpiscy chodzilo chyba o sytuacje, kiedy policja bedzie monitorowala
    mulka czy dc++ i wykryje adres nalezacy do szwedzkiego providera (dzieki
    uzytiu programu, ktory bedzie zmienial naglowki IP). Wtedy jedynym
    wyjsciem bedzie zwrocenie sie do szwedow (a konkretnie przekazanie im
    tej sprawy - u nich pewnie sciaganie tez jest karalne) a oni stwierdza
    (jesli dostana nakaz) ze to byl jednak ktos z polski i sprawa wroci do nas.
    --
    badzio

  • 28. Data: 2007-01-03 08:25:14
    Od: tms <s...@m...com>

    i...@o...eu napisał(a):

    > cie

    > Sorry ze odrobinę zmienie temat,

    Tak mnie cos wzielo na luzne przemyslenia:

    1. nawalony gosc bije swoja kobiete/zone/... w swoim domu, ona dzwoni na
    polucje, oni przyjezdzaja podchodza do drzwi, moga zapukac i uprzejmie
    poproscic by pan nie bil tej pani, wejsc nie wejda bo "nie moga sie
    wtracac, naruszac czegos tam"...

    2. dzwoni gosc na polucje, mowi ze jego sasiad ma "za szafa" skitrana
    dyskietke z mp3, oni sa momentalnie sa, bez przeszkod wchodza na
    "blache" zabieraja caly sprzet...

    co sie porobilo...

    pzdr

  • 29. Data: 2007-01-03 08:48:09
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:enfp92$r1r$1@inews.gazeta.pl,
    tms <s...@m...com> typed:

    > 2. dzwoni gosc na polucje, mowi ze jego sasiad ma "za szafa" skitrana
    > dyskietke z mp3, oni sa momentalnie sa, bez przeszkod wchodza na
    > "blache" zabieraja caly sprzet...
    >
    > co sie porobilo...

    Jesteś pewny, że "na blachę"?

  • 30. Data: 2007-01-03 09:03:35
    Od: tms <s...@m...com>

    Tiber napisał(a):
    > In news:enfp92$r1r$1@inews.gazeta.pl,
    > tms <s...@m...com> typed:

    > Jesteś pewny, że "na blachę"?

    No, bylo juz o tym duzo tutaj, legitymacja policyjna przy przeszukaniu i
    potem w ciagu 7 dni musi dostarczyc juz normalny nakaz... Zreszta sam
    bylem tego swiadkiem (niestety 1-szej sytucaji tez)...

    Szkoda ze ze odbywa sie to tak dziko...