    From: tms <s...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nalot policji - co dalej
    Date: Wed, 03 Jan 2007 09:25:14 +0100

    i...@o...eu napisał(a):

    > cie

    > Sorry ze odrobinę zmienie temat,

    Tak mnie cos wzielo na luzne przemyslenia:

    1. nawalony gosc bije swoja kobiete/zone/... w swoim domu, ona dzwoni na
    polucje, oni przyjezdzaja podchodza do drzwi, moga zapukac i uprzejmie
    poproscic by pan nie bil tej pani, wejsc nie wejda bo "nie moga sie
    wtracac, naruszac czegos tam"...

    2. dzwoni gosc na polucje, mowi ze jego sasiad ma "za szafa" skitrana
    dyskietke z mp3, oni sa momentalnie sa, bez przeszkod wchodza na
    "blache" zabieraja caly sprzet...

    co sie porobilo...

    pzdr