  • 11. Data: 2004-08-23 13:03:25
    Temat: Re: Nalot policji - co dalej
    Od: "slawek" <s...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olleo" <O...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:cgcpbj$gu5$1@news.mch.sbs.de...
    > Czy mieli nakaz, o jakim wspomnial Przemek R.? Chodzi o nakaz sadu,
    > prokuratury, lub komendanta glownego przeszukania _twojego_ mieszkania.
    Nie mieli. Niestety sam ich wpuściłem do domu, bo bałem się, że jak przyjadą
    do mnie z nakazem, to nie wyjdą przez tydzień, a zależało mi w sobotę na
    czasie.

    slawek

  • 12. Data: 2004-08-23 13:25:05
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Nie mieli. Niestety sam ich wpu?ciłem do domu, bo bałem się, że jak przyjad?
    > do mnie z nakazem, to nie wyjd? przez tydzień, a zależało mi w sobotę na
    > czasie.

    Ale mogli w ogole nie miec podstaw do uzyskania nakazu ;-) Ciekawe co
    teraz napiszą w protokole ....

  • 13. Data: 2004-08-23 17:02:40
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "slawek" <s...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cgcemr$1h1$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nakazu nie było.

    To po co ich wpusciles ??

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2004-08-23 19:29:00
    Od: "Mellow" <w...@f...spam>

    > W wypadku wezwania dodatkowej osoby, czynności należy wstrzymać do
    > czasu jej przybycia, chyba że zachodzi obawa, iż zainteresowany ukryje w
    tym
    > czasie poszukiwane rzeczy.

    To jest dobre, jak mi wpadną to zapodam killdiska i powiem im że musimy
    poczekać na wujka który mieszka ok.120 km ode mnie;)

    --
    [ mellow<małpa>buziaczek<kropka>pl ]
    [ You Can't Stop Mayday]

  • 15. Data: 2004-08-23 19:50:51
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 14:58:47 +0200, "Olleo" <O...@c...tlen.pl>
    wrote:

> [...]

    spokojnie, albo legitymacje !!!!

  • 16. Data: 2004-08-23 21:48:41
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

    > Ale mogli w ogole nie miec podstaw do uzyskania nakazu ;-) Ciekawe co
    > teraz napiszą w protokole ....

    a tak w ogole - w tej sytuacji nawet jak bys mial tam dowody obwiniajace cie
    za zabicie kennedy'ego to nic nie moga zrobic bo byly zdobyte w
    nieodpowiedni sposob i zostana odrzucone zanim zostaly by przedstawione!
    Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi ale tak mi powiedzial prawnik.

    --
    kubaz

  • 17. Data: 2004-08-23 22:01:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi ale tak mi powiedzial prawnik.

    Amerykański? W filmie "Gliniarz i prokurator?"?:)) W naszym kraju policja
    nie potrzebuje nakazu aby Cię odwiedzic w mieszkaniu. Nakaz może Ci doniesć
    do 7 dni po:-))

    HaNkA

  • 18. Data: 2004-08-23 22:13:03
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cgdp8a$352$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kubaz" <k...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Amerykański? W filmie "Gliniarz i prokurator?"?:))

    nie

    > W naszym kraju policja
    > nie potrzebuje nakazu aby Cię odwiedzic w mieszkaniu. Nakaz może Ci
    doniesć
    > do 7 dni po:-))

    moze i racja, nie wiem:P ale w ym przypadku chyba nie bylo zadnego nakazu...
    A tak przy okazji - nawet jakby byl to czy mozna bylo by go anulowac
    podwazajac powody jego wydania?

    --
    kubaz

  • 19. Data: 2004-08-24 07:03:48
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi ale tak mi powiedzial prawnik.

    Mieszkasz w USA ? U nas nawet za posiadanie komorki mozna posiedziec a i
    nikt cie nawet nie przeprosi ...

  • 20. Data: 2004-08-24 07:54:29
    Od: e...@g...pl (eusso)

    > jesli komputer byl wukorzystywany do przestepstwa do zabieraja cala wieze i
    > nic na to nie poradzimy pozniej mozemy sie starac o wydanie komputera ale
    > oczywiscie bez dysku
    >
    > pzdr
    > el

    jesli. W momencie zabierania nie sposób tego ustalić. A z pewnościa nie ustali
    tego Policja bez udziału prokuratora ( to on decyduje). Wychodząc z takich
    przesłanek, które maja rzekomo umozliwiać zabranie całego komputera ( a nie
    jedynie nosników danych - HDD itp.)- nalezałoby również ,,zabrać'' sieć
    komputerową, do którek był ów komputer podłaczony, bo przecież mozna twierdzić (
    osiioł policyjny może) że ,,była wykorzystywana do przestepstwa''. Śmiechu
    warte, a uzasadnienia żadnego dla takiej czynnosci nie ma. W celu prawidłowego
    przeprowadzenia postepowania dowodowego w sprawie- zapieranie komputerów nie
    jest potrzebne. Jest to więc zwyczajne łamanie prawa i nadużycie uprawnień.