  • 1. Data: 2004-08-23 07:46:04
    Temat: nowa ładowarka zniszczyła baterię
    Od: Piotr Kujawka <gibass@cut_this_off.noping.org>

    Witam,

    Kupiłem niedawno (o ile ma to jakieś znaczenie na Allegro) impulsową
    ładowarkę do telefonu, która to po pierwszym ładowaniu nie dość, że
    przestała funkcjonować, to na dodatek zniszczyła baterię telefonu, tak,
    że teraz rozładowuje sie w przysłowiowe 5 minut. Podczas odłączania od
    zasilania wydała dziwny głos, po czym bateria silnie się nagrzała...

    Sprzedawca zobowiązał się wymienić wadliwy towar na nowy, mnie natomiast
    interesuje kwestia baterii, która nie bagtela kosztuje 50 zł (nawet nie
    firmowa). Czy sprzedawca winien zwrócić koszty za towar, który
    uszkodziła jego ładowarka. Jestem gotów oddać baterie i ładowarkę do
    ekspertyzy oraz dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Pytanie tylko
    czy warto ?
    Proszę o sugestie i podpowiedzi.

    Piotr Kujawka

  • 2. Data: 2004-08-23 08:28:13
    Temat: Re: nowa ładowarka zniszczyła bateri
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > uszkodziła jego ładowarka. Jestem gotów oddać baterie i ładowarkę do
    > ekspertyzy oraz dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Pytanie tylko

    cala odpowiedz masz w intrukcji telefonu.

    P.