    From: "Władek_Gliwice" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nalot policji - co dalej
    Date: 2 Jan 2007 06:34:11 -0800

    > Sorry ze odrobinę zmienie temat, ale w jakich miejscach robia naloty? Co
    > trzeba zrobic, zeby miec nalot? Na jaka skale trzeba by sciagac filmy, muzyke
    > etc. zeby się tobą zainteresowali? Jakies konkretne przyklady? I na koniec,
    > nakaz przeszukania dotyczy czego: mieszkania podejrzanego, kamienicy
    > podejrzanego czy tylko podejrzany komputer? AHA, i jak mogą cie namierzyc?
    > Trzeba by chyba odpowiedziec na wiadomosc na czacie programow p2p... Ale z
    > pomoca ida nasi przyjaciele Szwedzi: udostepniaja za oplata program, ktory
> [...]

    Witaj
    wiec ostatnio była plotka na ślasku ze robili naloty w okolicach
    jastrzebia Zdroju - jeden fakt był taki iz sklep komputerowy
    instalowal nielegalnie ludziom wunowsa (nie informujac ich o tym -
    jakies osiołki czy jak ;p) i "sprawa się rypła" wiec wszyscy
    uzytkownicy mieli "nalot".
    słyszałem informacje "niepotwierdzona" iz w okolicach Żywca
    odwiedzaja użytkowników neostrady ktorzy notorycznie prekraczaja
    limity sciągnania - tam uz maja paranoje neostradowicze ;p.

    nakaz przeszukania dotyczy całego lokalu -> mieszkania , domu.

    namierzyc mozna bardzo prosto :) wystarczy im adres IP dzieku ktoremu
    jak po sznurku do Ciebie dojda i nie wazne jest czy odnajda go w
    Szwecji czy Chinach ;p pozatym kazda operacja ktora wykonujesz w
    internecie zostawia slad na wszystkich serwerach przez ktore przechodzi
    sygnał wiec nie mysl ze Twoje IP jest tylko na serwerze dc np.

    wpisz swoje IP czy kazde inne istniejace) np tutaj
    http://checkip.narak.com/ i masz namiary na dostawce a ty wystarczy
    nakazik i maja Twój adresik domowy ;p

    pozdrawiam - internet nie jest anonimowy ;p