  • 1. Data: 2004-08-23 08:41:26
    Temat: SĄD GRODZKI i ODWOŁANIE
    Od: Paweł<k...@o...pl>

    Zostałem oskarżony o niedopilnowanie psa. Jednak nie zgadzam się z
    wyrokiem sądu grodzkiego. Poprosiłem po sprawie o pisemne
    uzasadnienie wyroku i po prostu się wkurzyłem. Mój pies syberian
    husky został uznany przez sędziego za wyjątkowo agresywne
    stworzenie (bo sąd nie wie jak wygląda taki pies ale o jego agresji wie
    z urzędu itd itd.) i jeszcze kilka takich bredni, z którymi abso;utnie się
    nie zgadzam i mnie krew zalewa. Więc chcę się odwołać do sądu
    wyższej instancji. Mam czas do piątku włącznie. Ale nie wiem jak to
    zrobić. Czy muszę mieć adwokata, żeby moje odwołanie zostało
    przyjęte ???Czy są jakieś firmy, którym można zapłacić za pomoc
    adwokacką dopiero po wygranej sprawie ??? Proszę o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-23 12:00:53
    Temat: Re: SĄD GRODZKI i ODWOŁANIE
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Paweł wrote:

    > Czy muszę mieć adwokata, żeby moje odwołanie zostało
    > przyjęte ???

    nie

    > Czy są jakieś firmy, którym można zapłacić za pomoc
    > adwokacką dopiero po wygranej sprawie ???

    Z pewnością ;)

    > Proszę o pomoc

    Napisz po prostu dlaczego nie zgadzasz się z wyrokiem, staraj się
    podważyć uzasadnienie.

    KG

  • 3. Data: 2004-08-23 19:32:18
    Od: "Mellow" <w...@f...spam>

    > Mój pies syberian
    > husky został uznany przez sędziego za wyjątkowo agresywne

    Husky to chyba jest teraz wykorzystywany do dogoterapi??

    --
    [ mellow<małpa>buziaczek<kropka>pl ]
    [ You Can't Stop Mayday]

  • 4. Data: 2004-08-23 21:59:34
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    piszesz odwołanie, Sąd musi je przyjąć, II instancja może to odrzucić