  • 11. Data: 2005-07-06 12:59:44
    Temat: Re: Nakaz (dziwna kopia) CIEKAWE
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dagkim$fpo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Generalnie za wysyłanie takich bzdur KRUK-owi powinno się oberwać,
    bo
    > już przeginają z tego co czytam tutaj i nie tylko.

    Ale to nie Kruk, wierzycielem jest prywatna osoba.

    L.

  • 12. Data: 2005-07-06 13:18:56
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> naskrobał/a w

    > Ale to nie Kruk, wierzycielem jest prywatna osoba.

    Ale Kruk staje się powoli chłopcem do bicia.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie dozyje stu lat, to sie chyba zabije!

  • 13. Data: 2005-07-06 14:58:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Stasio Podróżnik [Wed, 06 Jul 2005 14:51:31 +0200]:

    > Do tego co ów nakaz wydał ? LOL :)
    > Można prosić o namiar na Sąd bądź sędziego, który się pod tym
    > podpisał?
    > POdejrzewam, że jest to zwykły odcisk kartofla ;)

    A nie, moj to jest jakies ksero, najwyrazniej z faktycznego
    wyroku, tylko z zamazanymi kawalkami: sygnatura, dolna czescia
    pieczatki, podpisem, danymi sadu.

    Kira

  • 14. Data: 2005-07-06 16:23:25
    Od: "jozek" <j...@p...com>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał

    > Ale Kruk staje się powoli chłopcem do bicia.

    No i jak tak można; przecież to Gazela Biznesu, a za "rzetelność
    biznesową" i "przestrzeganie zasad etyki" różne kapituły
    ich uhonorowały tytułami: "Przedsiębiorstwo Fair Play 2004"
    i "Solidna Firma 2004"...

    Pozdrawiam

    Józek

  • 15. Data: 2005-07-06 17:46:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ale Kruk staje się powoli chłopcem do bicia.

    Kruk jest chyba największą tego typu firmą i stąd moje utożsamianie.
    Podobnie, jak rower niekoniecznie musi być produkcji firmy Rover :-)
    Generalnie windykacja zaczyna przesadzać. Wyczerpały im się pomysły na
    życie. Ludzie się coraz bardziej wycwaniają i w tym tkwi szkopuł.

  • 16. Data: 2005-07-06 22:06:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Generalnie windykacja zaczyna przesadzać. Wyczerpały im się pomysły na
    > życie. Ludzie się coraz bardziej wycwaniają i w tym tkwi szkopuł.

    Ja bym to nazwał, że ludzie są coraz bardzie świadomi społecznie i
    zwykła strasznie czarnymi ptaszyskami przestało wystarczać.

  • 17. Data: 2005-07-06 22:10:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:dahklq$jc5$7@inews.gazeta.pl...

    > Ja bym to nazwał, że ludzie są coraz bardzie świadomi społecznie i
    > zwykła strasznie czarnymi ptaszyskami przestało wystarczać.

    Dokładnie. Hossa firm windykacyjnych zaczyna się kończyć. Ludzie
    zrozumieli, ze o wiele prościej, łatwiej i przyjemniej załatwia się
    takie rzeczy w cywilizowany sposób. Sąd, komornik ewentualnie firma
    detektywistyczna, by ustalić majątek. A windykacja ma sens, jeśli mamy
    masę wierzycieli i po prostu chcemy komuś podzlecić zajmowanie się
    niesolidnymi kontrahentami.

  • 18. Data: 2005-07-07 08:41:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Kira napisał(a):

    > A nie, moj to jest jakies ksero, najwyrazniej z faktycznego
    > wyroku, tylko z zamazanymi kawalkami: sygnatura, dolna czescia
    > pieczatki, podpisem, danymi sadu.

    Noi to ryba ... chyba niestety z tym nic nie da sie zrobić ;(

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 19. Data: 2005-07-07 08:43:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Dokładnie. Hossa firm windykacyjnych zaczyna się kończyć. Ludzie
    > zrozumieli, ze o wiele prościej, łatwiej i przyjemniej załatwia się
    > takie rzeczy w cywilizowany sposób.

    Większą świadomością nazywać unikanie spłaty zobowiązań, które
    się zaciągnęło ??? Nie mówię o wierzytelnościach spornych, czy
    co gorsza nieistniejących ... ale conajmniej to podejście jest
    dla mnie dziwne.

  • 20. Data: 2005-07-07 11:58:56
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Stasio Podróżnik:

    > Większą świadomością nazywać unikanie spłaty zobowiązań, które się
    > zaciągnęło ??? Nie mówię o wierzytelnościach spornych, czy co gorsza
    > nieistniejących ... ale conajmniej to podejście jest dla mnie dziwne.

    Może nie "świadomość społeczna" ale "świadomość prawna". Bywa różnie -
    czasem ma się dobrą wolę ale traci się pracę, zaczyna się chorować czy
    cokolwiek co czyści nas z gotówki i koniec. Za długi do więzienia się nie
    idzie a z pustego to i Salomon i tak dalej...

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź