  • 1. Data: 2005-07-05 23:13:56
    Temat: egzekucja skarbowa
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Przepraszam że jeszcze raz to samo o mandacie,ale nie mogłem znaleźć
    odpowiedzi na mój problem na forum.Dostałem zawiadomienie ze skarbowego że
    organ egzekucyjny zajmnie moją nadpłatę pod.doch. Data zawiadomienia
    29.06.2005.Dołączono tytuł wykonawczy,którego wczesniej nie dostałem z dnia
    30.12.2004.Klauzula o skierowaniu tytułu wykonawczego do egz data
    19.04.2005.Mandat który nie zapłaciłem był mi nadany według nich w grudniu
    2001,a ja wiem że 29.05.2001 tylko nie mam świstka.Co mogę zrobić,czy nie
    istnieje tu przedawnienie,dostałem raz upomnienie 28.07.2004 z urzędu miasta
    gdzie dostałem mandat.Acha,nadpłata podatku nie pokryje długu,czy wtakim
    wypadku skarbowy zablokuje mi konto w banku ,numer zna.

    z góry dziękuję za odpowiedź
    pzdr.minoryt.