  • 21. Data: 2005-07-07 17:42:38
    Temat: Re: Nakaz (dziwna kopia) CIEKAWE
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:daiptg$cj7$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Większą świadomością nazywać unikanie spłaty zobowiązań, które
    > się zaciągnęło ??? Nie mówię o wierzytelnościach spornych, czy
    > co gorsza nieistniejących ... ale conajmniej to podejście jest
    > dla mnie dziwne.

    Nawet dłużnik jest człowiekiem. Wysyłasz wniosek o nakaz i przychodzi
    komornik. Wysyłanie do niego miliona bezsensownych pism nie ma sensu. A
    dodatkowo właśnie tak jakoś się okazuje, że większość tych zobowiązań
    jest conajmniej spornych. Bo z normalnymi, to z reguły wierzyciele idą
    do sądu, jak biali ludzie.

  • 22. Data: 2007-02-27 21:50:49
    Od: kasia<k...@i...pl>

    kruki nekali mnie 3 lata i wlasnie dostalam pismo z sadu grodzkiego w moim miescie
    ze musze zaplacic za rachunek tel kiedys nie zaplacilam oni to naprawde kieruja do
    sadu

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 23. Data: 2007-02-28 07:54:11
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: kasia [Tue, 27 Feb 2007 21:50:49 +0000 (UTC)]:

    > kruki nekali mnie 3 lata i wlasnie dostalam pismo z sadu
    > grodzkiego w moim miescie ze musze zaplacic za rachunek
    > tel kiedys nie zaplacilam oni to naprawde kieruja do sadu

    O, a to jest bardzo fajna wiadomość. Może Arsen też w końcu
    ruszy dupę i się do tego sądu kopnie - istnieje szansa, że
    miałabym w końcu z głowy tych ich cyrkowców bez karku...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 24. Data: 2007-02-28 08:26:28
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    miescie
    > ze musze zaplacic za rachunek tel kiedys nie zaplacilam oni to naprawde

    Rachunek telefoniczny zazwyczaj przedawnia się po 3 latach, więc jeśli sam
    kruk nękał Cię trzy lata, to należność jest pewnie przedawniona, składaj sprzeciw.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz