  • 1. Data: 2005-07-05 22:25:32
    Temat: Zastawka Aortalna a Renta
    Od: Maverick<m...@o...pl>

    Jestem po operacji zastawki aortalnej lekarz medycyny pracy nie dopuscił mnie do
    pracy w wykonywanych wczeniej zawodach .Jestem pracownikiem fizyczno umysłowym
    z niepełnym wykształceniem elektornicznym . Pracowałem jako mechaniik, elktryk,
    elektronik , ustawiacz maszyn krótko mówiąc na utrzymaniu ruchu.
    obecnie kończy się zasiłek rechabilitacyjny juz w pełnym wymiarze 12 m-cy.
    Czy mam jakiekolwiek szanse na podjęcie pracy czy juz nadaje sie tylko na rente.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-08 02:48:40
    Temat: Re: Zastawka Aortalna a Renta
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Czy mam jakiekolwiek szanse na podjęcie pracy czy juz nadaje sie tylko na
    > rente.

    1) Ponowne badania u lekarza pracy;
    2) Praca, albo wniosek o rente + badania "rentownosci ;-)" przez komisje.

    Pozdrawiam,

    Tiger