  • 1. Data: 2005-07-05 20:36:32
    Temat: FE - umowa o prrace tymczasową?
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Szukałem już w arch i nic.

    Otóż od 20 czerwca pracuje na zasadzie umowy o prace tymczasowa to jest o 1
    dnia miesiaca do ostatniego...

    Zastanwia mnie fakt czy wzwiązku ztym jeśli urodziłem sie w 1986 roku musze
    dokonać funduszu emerytalnego do 10 lipca? Czy jeśli tego nie zrobie to mnie
    wylosują? Czy mając taką umowe wogole nie beda odtracane skladki na FE? tj.
    nalezy sobie to poprostu odpuścić. Zaznaczam, że pracował będe
    prawdopodobnie do 31 wrzesnia potem zajme się studiami?

    Zgóry dziękuję za odp.

    Pozdrawiam, Joy !! www.Zuam-Music.prv.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291
    http://house.mthn.net:8500 <=-=> www.rebelia.pl

  • 2. Data: 2005-07-06 04:07:34
    Temat: Re: FE - umowa o prrace tymczasową?
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Joy" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nalezy sobie to poprostu odpuścić. Zaznaczam, że pracował będe
    > prawdopodobnie do 31 wrzesnia potem zajme się studiami?

    Od takiej umowy odprowadza się składki emerytalne, więc polecam
    samemu wybrać instytucję, gdzie będą przepadać Twoje pieniądze. Jednak
    myślę, że masz więcej czasu niż do 10 lipca.

    L.

  • 3. Data: 2005-07-06 19:37:46
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    >Jednak myślę, że masz więcej czasu niż do 10 lipca.

    Mozesz napisać o tym coś więcej?