  • 1. Data: 2009-07-08 18:00:51
    Temat: Montaż kamery na klatce schodowej
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Proszę powiedzcie mi czy mogę zamontować kamerę na klatce schodowej
    aby widok z niej był na moje drzwi? Montaż byłby przy suficie na
    klatce nad drzwiami, tak aby widać było te moje drzwi. Wizjer jest
    kiepski i nic przez niego wieczorem nie widać.
    czy taki montaż jest zgodny z prawem, czy jakieć przepisy go
    zabraniają. Obraz nie jest nagrywany.

  • 2. Data: 2009-07-09 09:06:35
    Temat: Re: Montaż kamery na klatce schodowej
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > czy taki montaż jest zgodny z prawem,

    Szanowna grupo czy mogę sobie zamontować videodomofon?

    Jest tam kamera i będę widział drzwi sąsiadów. Czy to legalne?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-07-09 09:57:12
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    slawek7 wrote:
> [...]
    > kiepski i nic przez niego wieczorem nie widać.
    > czy taki montaż jest zgodny z prawem, czy jakieć przepisy go

    kup kamere ala judasz czyli wizjer. Po problemie.

  • 4. Data: 2009-07-09 17:07:29
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Mam już kamerę i chciałbym ją wykożystać. A kamera "ala" judasz jest
    b. droga. Na allegro prawie 600zł, a taka kopułkowa montowana do
    sufitu kosztowała niecałe 100zł.
    A czy kolega Agent0700 mysi siać taką ironią?? Brzydko.

  • 5. Data: 2009-07-09 20:45:15
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    zobacz do regulaminu porządkowego wspólnoty,
    jeżeli nie ma tam mowy o uzyskaniu zgody na
    mocowanie elementów do części stałych to możesz.
    w innym przypadku trzeba uzyskać zgodę wspólnoty.

    pzdr
    t.

  • 6. Data: 2009-07-10 08:03:43
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Mi raczej chodzi o taką rzecz że sąsiad może mieć jakieś pretensje, że
    będę oglądał jak przechodzi przez korytarz, bo i tak na jego drzwi nie
    będzie to skierowane.
    Oczywiście porozmawiam z nim, ale chciałbym wiedzieć o podstawach
    prawnych, aby mnie nie zaskoczył.

  • 7. Data: 2009-07-13 16:59:02
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A czy kolega Agent0700 mysi siać taką ironią?? Brzydko.

    No brzydko, ale daj se na luz. Zamontuj i ciesz się :-)

    W razie problemów w co naprawdę wątpię - zdejmiesz.