    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Montaż kamery na klatce schodowej
    Date: Wed, 8 Jul 2009 11:00:51 -0700 (PDT)

    Proszę powiedzcie mi czy mogę zamontować kamerę na klatce schodowej
    aby widok z niej był na moje drzwi? Montaż byłby przy suficie na
    klatce nad drzwiami, tak aby widać było te moje drzwi. Wizjer jest
    kiepski i nic przez niego wieczorem nie widać.
    czy taki montaż jest zgodny z prawem, czy jakieć przepisy go
    zabraniają. Obraz nie jest nagrywany.