  • 191. Data: 2006-02-20 15:21:16
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    go in <2...@p...com> wrote:

    > Do posiadania prawka podstawowka jest niepotrzebna.

    Ok zapytaj się dowolne dziecko w wieku szkolnym jak bezpiecznie należy
    przejść przez pasy, stanowcza większość (jeśli nie każde) powie ci, że
    najpierw należy spojrzeć w lewo, potem w prawo, potem znów w lewo i jak nic
    nie nadjeżdża to można przejść. Całkiem małe dzieci to wiedzą (sprawdź).

    _Jeśli_ więc _osoba_ _dorosła_, która dodatkowo miała w podstawówce podstawy
    o bezwładności ciała w ruchu (kiedyś 6 klasa podstawówki) _bez_
    _sprawdzenia_ _czy_ _nic_ _nie_ _jedzie_ _włazi_ _bezpośrednio_ _przed_
    _nadjeżdżający_ _samochód_ _to_ _jest_ _sama_ _sobie_ _winna._

    Potrafisz pojąc taką prostą rzecz? Wyjdzie, ja spróbuję wyhamować/ominąć, a
    jak się nie uda to trudno, głupi ludzie głupio giną. Proste.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 192. Data: 2006-02-20 15:25:00
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Marcin Wasilewski in <dt76rr$ifu$1@news.onet.pl> wrote:

    > Problem w tym, że na zachodzie jak kierowca widzi pieszego przed
    > przejściem to staje, natomiast w Polsce jak się na chama nie wepchasz,
    > przed 30 samochód, który właśnie przed tobą przejeżdża, to korzenie
    > zapuścisz przed tym przejściem.

    Poważnie? O jakim kraju mówimy konkretnie? Facet ty chyba nigdy dłużej na
    zachodzie nie byłeś.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 193. Data: 2006-02-20 20:00:20
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:
    > Jak
    > zaczynam hamowanie to mam w głębokim poważaniu [...] czy coś nie wali za mną setką

    To w złym miejscu masz. Art. 19 ust. 2 pkt. 1 pord.

    -------------------+
    -------------------+

  • 194. Data: 2006-02-20 20:07:45
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Marcin Wasilewski napisał:

    > No właśnie. Jeśli znak znajdujący się na chodniku jest znakiem drogowym,
    > pomimo, że znajduje się na chodniku, to równie dobrze pieszy stojący na
    > chodniku przy znaku drogowym, może być na przejściu dla pieszych.

    Mam jeszcze lepsze interpretacje:

    - przejściem dla pieszych jest słupek znaku drogowego, bo to ten słupek
    jest oznaczony znakiem drogowym (a chodnik jest oznaczony słupkiem)

    - przejściem dla pieszych jest jedna płytka chodnikowa znajdująca się
    pod słupkiem, gdyby pozostałe płytki miały być przejściami dla pieszych
    to by też były oznakowane

    A na poważnie: chodnik nie należy do powierzchni jezdni, drogi dla
    rowerów ani torowiska.

    -------------------+
    -------------------+

  • 195. Data: 2006-02-20 20:16:08
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Renata Gołębiowska napisała:

    > A jak jest na tych pozostałych trasach tam i tu?

    Na pozostałych trasach nie ma problemu w zasadzie problemu, bo zarówno
    między kolejnymi pojazdami jak i między kolejnymi pieszymi jest
    generalnie wystarczająco duży odstęp, żeby wszyscy mogli bez czekania
    pójść/pojechać w swoją stronę.

    -------------------+
    -------------------+

  • 196. Data: 2006-02-20 20:20:35
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    wytnijtok_s_lis_\ wrote:
    > Poczytaj Kodeks Drogowy.

    Podaj mi jakikolwiek namiar na obowiązujący _kodeks_ _drogowy_ (może być
    URL), to stawiam skrzynkę Twojego ulubionego napoju. Wówczas chętnie i z
    ciekawością poczytam KD.

    > Pani w m.b. raczej nie wbiegła na pasy, Ty zdążyłeś zahamować. [...]
    > Jeśli już szukać winy, to tylko u Ciebie.

    Czyli skoro zdążył zahamować, to jest winny, gdyby nie wyhamował byłby
    niewinny. Dobrze załapałem??

    -------------------+
    -------------------+

  • 197. Data: 2006-02-20 20:27:28
    Temat: Burak za kółkiem
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poważnie? O jakim kraju mówimy konkretnie? Facet ty chyba nigdy dłużej
    na
    > zachodzie nie byłeś.

    tak, powaznie.
    mowie konkretnie o niemczech, a jeszcze dokladniej o dolnej saksonii
    oraz o polnocnej nadrenii. mam ci podac jeszcze miasta?
    moge ci rowniez nieco opowiedziec o kierowcach z urugwaju i chile
    facet, mysle, ze to ty nigdy dluzej za gramanica nie byles

    --
    pozdro
    ape

  • 198. Data: 2006-02-20 20:45:28
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    wyhamować/ominąć, a
    > jak się nie uda to trudno, głupi ludzie głupio giną. Proste.

    taaaaaaaa, potrafisz moze bez kalkulatora wyliczyc kiedy ta staruszka
    konczyla szkole powszechna?
    z cala pewnoscia tez stwierdzisz, ze dziesiat lat temu wszyscy mieli
    wychowanie komunikacyjne.
    mysle, ze twoje buraczane zadufanie nie wezmie pod uwage ogolnie znanego
    faktu, iz osoby po 60 roku zycia w szybkim tempie traca umiejetnosc
    rzetelnej oceny sytuacji na drodze. starosc - nie radosc. percepcja
    siada na pysk z dnia na dzien :-(
    jesli potrzebujesz konkretow - wrzuc w gugla gambit. tam znajdziesz
    statystyki zamiast wciskac nam dresiarskie wywody.
    chcialbym doczekac dnia w ktorym o tobie jako o staruszku jakis
    nieokrzesany burak tu napisze, ze sam sobie byles winien. no i: "głupi
    ludzie głupio giną. Proste"

    --
    pozdro
    ape

  • 199. Data: 2006-02-20 20:49:30
    Temat: Re: Burak za kółkiem
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    ape in <dtd9sa$24k$1@nemesis.news.tpi.pl> wrote:
    > faktu, iz osoby po 60 roku zycia w szybkim tempie traca umiejetnosc
    > rzetelnej oceny sytuacji na drodze. starosc - nie radosc. percepcja
    > siada na pysk z dnia na dzien :-(

    Ta Pani nie miała chyba nawet 50, albo tak dobrze zakonserwowana.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 200. Data: 2006-02-20 20:50:24
    Temat: Re: Moher na pasach - macie świadka
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    http://www.q4.pl/?id=18&o=5480

    I wszystko w temacie, to opinia pieszego.

    --
    Tomasz Motyliński