eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2006-02-18 00:50:51
    Temat: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    W dniu 15 lutego b.r., po zalogowaniu się do Inteligo, stwierdziłem iż na
    moim koncie występuje ujemne saldo. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało
    sie, że z nieznanych mi powodów, z mojego konta zniknął przyznany mi debet w
    wysokości 200zł.
    Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię, celem wyjaśnienia sprawy. Nie
    dowiedziałem się niczego konkretnego, ale miałem czekać na maila z
    wyjaśnieniami. Mail nie przyszedł. Następnego dnia zadzwoniłem ponownie. Tym
    razem panienka powiedziała mi, iż debet został mi wypowiedziany. Na moje
    pytanie o przyczyny wypowiedzenia oraz o brak zachowania trzydziestodniowego
    okresu wypowiedzenia, usłyszałem tylko że "taka jest polityka banku".
    Nadal miałem czekać na maila z wyjaśnieniami. Ponieważ znowu się go nie
    doczekałem, następnego dnia zadzwoniłem po raz kolejny. Tym razem
    poinformowano mnie, iż debet został mi wypowiedziany 15 lutego, a dowiem się
    o tym fakcie z maila który wkrótce mają do mnie wysłać, oraz że mam
    trzydzieści dni na jego spłatę. Upewniłem się jeszcze, czy aby nie zostaną
    mi naliczone jakieś karne odsetki, za ujemne saldo na koncie. Panienka
    zapewniła mnie że nie zostaną. Jakież było moje zdziwienie, kiedy po
    zalogowaniu się na konto w dniu dzisiejszym, zobaczyłem -5,99zł za wysłanie
    do mnie wezwania do zapłaty!

    Proszę o radę, co powinienem zrobić (oczywiście poza zamknięciem konta w tym
    śmiesznym pseudobanku). Do kogo mogę złożyć skargę na ewidentne złamanie
    warunków umowy debetowej (brak trzydziestodniowego okresu wypowiedzenia)?

    Pozdrawiam
    Marcin (posiadający już nowe konto w ING) :)



  • 2. Data: 2006-02-18 08:02:43
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin napisał(a):

    > Proszę o radę, co powinienem zrobić (oczywiście poza zamknięciem konta w tym
    > śmiesznym pseudobanku). Do kogo mogę złożyć skargę na ewidentne złamanie
    > warunków umowy debetowej (brak trzydziestodniowego okresu wypowiedzenia)?
    >

    Wysłać dzisjiaj reklamację listem poleconym dot. braku (nie
    wypowiedzenia, bo o tym jeszcze nie wiesz) debetu i czekać na dlaszy
    rozwój wypadków.

    M.


  • 3. Data: 2006-02-18 11:46:05
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>


    Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:dt5qtm$a82$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >W dniu 15 lutego b.r., po zalogowaniu się do Inteligo, stwierdziłem iż na
    > moim koncie występuje ujemne saldo. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało
    > sie, że z nieznanych mi powodów, z mojego konta zniknął przyznany mi debet
    > w
    > wysokości 200zł.


    1.Ktoś cię wpisał do rejestru dłużników. Jest to zgodne z regulaminem tego
    banku i nie należy się dziwić. W regulaminie jest to dokładnie wyjaśnione.
    Poczytaj go uwaznie, na jakiej zasadzie cofane jest prawo do zadłużanie się
    na koncie.

    2.Miałaś za niskie obroty na koncie, za małe wpływy, ilość przelewów itp.
    Choć nie jestem pewny co do cofania limitu z tego powodu. Tak jest napewno
    przy wniosku o nowy debet. Sądząc po kwocie debetu, to niewielki był ruch na
    koncie.

    Obstawiam na pkt.1 gdzies za coś nie zapłaciłaś, jakiejś raty, rachunku,
    mandatu itp.


    J.



  • 4. Data: 2006-02-18 12:28:59
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2006 01:50:51 +0100, Marcin napisał(a):

    >Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało
    > sie, że z nieznanych mi powodów, z mojego konta zniknął przyznany mi debet w
    > wysokości 200zł.

    Mnie zabrali debet dozwolony 500zł w BOŚ, ponieważ zabrakło przelewów od
    pracodawcy tytułem "pobory".

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net


  • 5. Data: 2006-02-18 19:21:49
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    jacobs wrote:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > news:dt5qtm$a82$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> W dniu 15 lutego b.r., po zalogowaniu się do Inteligo, stwierdziłem
    >> iż na moim koncie występuje ujemne saldo. Po dokładniejszym
    >> sprawdzeniu okazało sie, że z nieznanych mi powodów, z mojego konta
    >> zniknął przyznany mi debet w
    >> wysokości 200zł.
    >
    >
    > 1.Ktoś cię wpisał do rejestru dłużników. Jest to zgodne z regulaminem
    > tego banku i nie należy się dziwić. W regulaminie jest to dokładnie
    > wyjaśnione. Poczytaj go uwaznie, na jakiej zasadzie cofane jest prawo
    > do zadłużanie się na koncie.

    Najwyraźniej polityka banku nie zawsze jest zgodna z czymś takim jak
    prawo. Rozwiązanie umowy o debet BEZ okresu wypowiedzenia? Od razu
    koszty wezwania? Co jeśli ktoś pomyłkowo wpisał klienta w rejestr? Gdzie
    choćby cień zaufania do klienta - gdzie choćby 1 e-mail do niego z
    zapytaniem o sytuację? To ma być bank, który chce zdobywac klientów
    (ciekawa polityka - przez ostraszanie)?
    Nigdy nie miałem konta w tym banku i żadnym pomiocie PKO. Takie
    zdarzenia utwierdzają mnie jedynie w przekonaniu, że dobrze robię...

    --
    Pozdrawiam
    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."


  • 6. Data: 2006-02-18 20:36:37
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>


    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości
    news:dt7s44$2pns$1@main.viknet.pl...
    > jacobs wrote:
    >> Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    >> news:dt5qtm$a82$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Najwyraźniej polityka banku nie zawsze jest zgodna z czymś takim jak
    > prawo. Rozwiązanie umowy o debet BEZ okresu wypowiedzenia? Od razu koszty
    > wezwania? Co jeśli ktoś pomyłkowo wpisał klienta w rejestr? Gdzie choćby
    > cień zaufania do klienta - gdzie choćby 1 e-mail do niego z

    typowa postawa, przeczytaj regulamin świadczenia usługi kredytowej jaką jest
    "debet".

    Odpisałem autorowi wątku, gdyż miałem identyczną sytuację, z tym że moj
    "debet" był 4 cyfrowy.

    Drążyłem temat z bankiem. Zapewniam, iż autor wątku dostanie list polecony z
    banku z przytoczonym punktem regulaminu bankowego.
    Przyznałem bankowi rację. Chronią swoje interesy.

    J.



  • 7. Data: 2006-02-19 11:19:10
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Najwyraźniej polityka banku nie zawsze jest zgodna z czymś takim jak
    > prawo. Rozwiązanie umowy o debet BEZ okresu wypowiedzenia? Od razu
    > koszty wezwania? Co jeśli ktoś pomyłkowo wpisał klienta w rejestr? Gdzie
    > choćby cień zaufania do klienta - gdzie choćby 1 e-mail do niego z
    > zapytaniem o sytuację? To ma być bank, który chce zdobywac klientów
    > (ciekawa polityka - przez ostraszanie)?

    Miewają i inne ciekawe pomysły jak n.p. zniknanie środków z konta po
    czym za dwa dni wszystko wraca do normy i żadnych wyjaśnień, SMS-y z
    informacją że konto jest puste (a nie jest)i.t.p.

    > Nigdy nie miałem konta w tym banku i żadnym pomiocie PKO. Takie
    > zdarzenia utwierdzają mnie jedynie w przekonaniu, że dobrze robię...
    >

    no ale nie od razu było to własnością PKO BP. Za czasów pierwszego
    właściciela (Bankgesellschaft Berlin) to nawet podatku od odsetek nie
    pobierano a cały system działał jak to u niemca - bezbłędnie. Problemy
    się zaczeły po przejęciu Inteligo przez PKO BP.

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski
    contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl


  • 8. Data: 2006-02-19 17:30:29
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    DaNsOuNd wrote:
    >
    > no ale nie od razu było to własnością PKO BP. Za czasów pierwszego
    > właściciela (Bankgesellschaft Berlin) to nawet podatku od odsetek nie
    > pobierano a cały system działał jak to u niemca - bezbłędnie. Problemy
    > się zaczeły po przejęciu Inteligo przez PKO BP.
    >

    Ale chrzanisz.
    Podatku "za niemca" nie bylo, bo nie bylo podatku. Co ma piernik do
    wiatraka.
    System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił.

    Po prostu chcesz ponarzekać i tyle


  • 9. Data: 2006-02-19 18:07:21
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    DaNsOuNd wrote:
    >
    > no ale nie od razu było to własnością PKO BP. Za czasów pierwszego
    > właściciela (Bankgesellschaft Berlin) to nawet podatku od odsetek nie
    > pobierano a cały system działał jak to u niemca - bezbłędnie. Problemy
    > się zaczeły po przejęciu Inteligo przez PKO BP.

    a nie jest to tak ,że są dwa banki ?

    Inteligo
    i
    Inteligo PKO Bp

    barakuda



  • 10. Data: 2006-02-19 19:18:46
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    barakuda wrote:
    > DaNsOuNd wrote:
    >> no ale nie od razu było to własnością PKO BP. Za czasów pierwszego
    >> właściciela (Bankgesellschaft Berlin) to nawet podatku od odsetek nie
    >> pobierano a cały system działał jak to u niemca - bezbłędnie. Problemy
    >> się zaczeły po przejęciu Inteligo przez PKO BP.
    >
    > a nie jest to tak ,że są dwa banki ?
    >
    > Inteligo
    > i
    > Inteligo PKO Bp
    >
    > barakuda
    >
    >
    Ani jedno ani drugie nie jest bankiem.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1