  • 181. Data: 2006-02-20 03:53:42
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: go <n...@p...com>

    On Sat, 18 Feb 2006 16:04:23 +0100
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Czyli jeśli ktoś ci przed maskę zrzuci z wiaduktu np. telewizor, to
    > odpowiadasz za rozbicie telewizora?

    Jakie sa szanse zrzucenia telewizora, a jakie wyskoczenia mohera z grupki?

    Zrzucanie telewizora nie da sie przewidziec.
    A wyskoczenie pieszego na przejsciu?...

    Pewnie zarasz powiesz ze cie w Szczytnie tego nie uczyli?

    > ROTFL

    To chyba przemyslenia po kursach partyjnych razem z towarzyszem Garodockim?

  • 182. Data: 2006-02-20 03:56:22
    Od: go <n...@p...com>

    On Sat, 18 Feb 2006 16:10:47 +0100
    poreba <d...@p...com> wrote:

    > Ba! czy je ręce nalały paliwo do tego auta?

    czy wlasciciel rak wlewajacych paliwo mial kontrole nad pojazdem
    bezposredno przed zdarzeniem?

    > Pójdźmy dalej: czyje ręce te
    > paliwo wytworzyły? Nie bójmy się zadać następnego oczywistego pytania:
    > czyje ręce przeliczyły pieniądze za ropę zużytą na wytwrznie tego paliwa?

    Czy wlasciciel tych rak mial kontrole nad wyhamowaniem pojazdu
    wobec przewidywalnego zdarzemia?

  • 183. Data: 2006-02-20 08:07:47
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-20 04:39, Użytkownik go napisał:

    > A czy nie mozna najpierw ocenic czy cos w dupe nie moze wjechac i stosownie
    > do tego nastepnie po prostu zwolnic nie dodajac gazu?

    A o przepisie dotyczącym zachowania odległości od pojazdu
    poprzedzającego to słyszałeś? Wjechanie komuś w dupę oznacza
    niedostosowanie odległości i/lub prędkości do warunków jazdy. Jak
    zaczynam hamowanie to mam w głębokim poważaniu (zwłaszcza w sytuacji
    awaryjnej) czy coś nie wali za mną setką i nie zwalnia pomimo, że ja
    hamuję. Wtedy ten z tyłu wygrzmoci we mnie, w najlepszym razie nie
    wyhamuje, mnie ominie i palnie w przechodnia, którego mi udało się nie
    rozjechać. Wtedy jednak to już jest jego problem, nie mój.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 184. Data: 2006-02-20 08:12:31
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-20 04:42, Użytkownik go napisał:

    > Jak, powiadasz?
    >
    > Jak mozna ocenic w lusterku wstecznym czy paniusia robiaca makijasz
    > bedzie miala opoznona reakcje?
    >
    > I czy jej spodziewana opozniona reakcje mozna dodac do swojej odleglosci z przodu?

    Czekam z niecierpliwością kiedy będziesz musiał nagle hamować. Mam
    nadzieję, że jednak nikogo nie rozjedziesz a potem wrócisz na grupę i
    nam ładnie opiszesz jaki kolor szminki miała ta blondynka, która jechała
    za Tobą. Ty oczywiście z obawy o swój tył a nie o zagrożenie z przodu
    napatrzyłeś się na nią na tyle dokładnie, iż Twoją opinię z pewnością
    przyjmiemy za wiarygodną. Zwróć uwagę czy to była z błyszczykiem.

    > Pewnie w Szczytnie tego cie nie uczyli?

    Na newsach nie uczyli o kodowaniu? Popraw to bo krzaczysz.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 185. Data: 2006-02-20 08:18:34
    Temat: Re: Burak za kółkiem
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-19 22:48, Użytkownik ape napisał:

    > szczegolnie wypatruje motocyklistow, bo ci maja nieco inne podejscie do
    > zycia

    Mógłbyś rozwinąć? Tylko merytorycznie proszę a nie obiegowe opinie w
    stylu "dawcy nerek" itp.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 186. Data: 2006-02-20 09:51:16
    Od: wytnijto <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl">

    Poczytaj Kodeks Drogowy.
    Pieszy na pasach ma pierwszeństwo.
    A kierowca obowiązek zachowania szczególnej uwagi przy przejściu.
    Pani w m.b. raczej nie wbiegła na pasy, Ty zdążyłeś zahamować. Moim
    zdaniem rozejdzie się po kościach.
    Jeśli już szukać winy, to tylko u Ciebie.
    pozdr.

  • 187. Data: 2006-02-20 10:28:59
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-20 10:51, Użytkownik wytnijto napisał:

    > Poczytaj Kodeks Drogowy.
    > Pieszy na pasach ma pierwszeństwo.

    Mógłbyś przytoczyć stosowne przepisy na tę tezę? Cytowane wcześniej w
    tym wątku stanowią z goła coś innego. Jak widać nie zadałeś sobie trudu
    zapoznania się z nimi więc nie pleć bzdur.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 188. Data: 2006-02-20 10:55:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Na newsach nie uczyli o kodowaniu? Popraw to bo krzaczysz.

    Nie karm trolla. To ten palant, co ciągle identyfikatory zmienia.

    Napisz "Gradocki" to od razu ujadaniem oznajmi swoją tożsamość ;)

  • 189. Data: 2006-02-20 11:01:01
    Temat: [OT] Re: Moher na pasach
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-20 11:55, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie karm trolla. To ten palant, co ciągle identyfikatory zmienia.
    >
    > Napisz "Gradocki" to od razu ujadaniem oznajmi swoją tożsamość ;)

    Z lenistwa nie zaglądnąłem w nagłówek :) Obiecuję poprawę :)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 190. Data: 2006-02-20 15:20:09
    Od: Michał Komorowski <k...@w...pl>

    castrol napisał(a):

    > Taa, a ile to razy byles na zachodzie??
    > Bo Polscy kierowcy nie sa tacy najgorsi.

    Castrol, daj spokój.
    Tu zawsze, jak ktoś nie ma nic mądrego do powiedzenia w temacie
    w przepisów, to wyciąga, że "na zachodzie to jeżdżą inaczej".
    Zwykle nie wnosi to nic mądrego do dyskusji.

    Pozdr,

    Michał K.