  • 1. Data: 2006-02-18 13:49:03
    Temat: lewe faktury na sprzet do firmy....
    Od: "dzin" <n...@n...pl>

    Sprawa wyglada tak.
    Jest duza firma X.
    Pracownik "A" bierze faktury na sprzet elektronicznym ale towaru nie
    przywozi, sprzet sprzedaje na lewo i kasa wedruje go jego kieszeni. Zarzad
    nic nie podejrzewa (albo ja o tym nie wiem ze juz podejrzewa). Sprawe mozna
    rozszyfrowac biorac fakture i sprawdzajac czy faktycznie to co jest na niej
    napisane faktycznie znalazlo sie tam gdzie powinno ale z powodu zaufania do
    pracownika "A" nikt tego nie sprawdza.
    Pracownicy B, C, D i E odkryli przekret i chcieli zglosic to zarzadowi
    jednak pracownik E stwierdzil ze porozamawia z pracownikiem "A" no i tak
    zrobil (Bo bal sie ze jego tez wywala i ze sobie nie da rady bez "A").
    Pracownicy B, C i D co powinni teraz zrobic? Pracownik A bedzie probowal ich
    jakos pewnie przekabacic, moze nastraszyc...
    Co powinni z prawnego punktu zrobic pracownicy B, C, D....Czy opcja taka, ze
    pracownik "A" sam idzie do prezesa i mowi o wszystkim i probuje
    zrekompensoac oszustwa czy tez inne rozwiazanie. Co grozi pracownikowi "A" z
    prawnego punktu widzenia oraz co grozi B, C, D, E jak sprawy nie zglosza...

    dzin.