  • 1. Data: 2006-02-18 11:38:33
    Temat: zamówienia publiczne
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl>

    Witam. Proszę podpowiedzcie, jak powinnam postapić, by było prawidłowo. Z góry
    dziękuję za odpowiedzi.:-)
    Zamawiający w SIWZ dopuszcza do składania ofert częściowych. Jeżeli zamierzam
    składać oferty na trzy części, to:
    1. czy składam trzy oferty na poszczególne części,
    2. czy jedną ofertę na trzy części zamówienia.
    I kolejne pytanie: jeżeli jedną z integralnych warunków do oferty jest
    informacja z bnku o średnich obrotach z ostatnich trzech lat, czy mogę ją
    skserować i dołączyć do poszczególnych ofert.
    Obroty moje są niższe, niż wymagania ujęte w SIWZ jeśli zsumuję trzy części.
    Pozdrawiam Areta

  • 2. Data: 2006-02-20 07:06:25
    Temat: Re: zamówienia publiczne
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Aretkka wrote:

> [...]
    > skserować i dołączyć do poszczególnych ofert.
    > Obroty moje są niższe, niż wymagania ujęte w SIWZ jeśli zsumuję trzy części.

    Przede wszystkim to w SIWZ powinno być jasno określone w jaki sposób
    zamawiający ma przygotować ofertę. Jeśli tego nie ma proponuję się
    zwrócić oficjalnie do zamawiającego z wyjaśnieniem zagadnienia.
    Wg mnie zasada powinna być taka - jedno postępowanie to jeden komplet
    dokumentów z tym że formularz ofertowy wypełniony w częściach lub dla
    części, które interesują wykonawcę. Ale niektórzy zamawiający lubią
    sobie utrudniać więc może być inaczej dlatego proponuję przede
    wszystkim kontakt z zamawiającym.

    --
    Pozdrawiam AdamS