  • 251. Data: 2006-02-26 22:52:48
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dtq6fq$g7u$1@news.telbank.pl...

    > <cut> zaoszczędzę sobie i pozostałym grypowiczom <cut>

    jednym slowem: spierd...kaczory i inne ptactwo:-)))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 252. Data: 2006-04-21 11:09:49
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    OD takiego pieprzenia az sie źle robi, kultura nakazuje sie zatrzymac i
    puścić ludzi, jeśli tego nie robisz to znaczy, ze rzeczywiscie jestes
    kutasem który mysli, ze w samochodzie mu wszystko wolno i do niego świat
    należy.

  • 253. Data: 2006-04-21 17:56:41
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Michał wrote:

> [...]
    > puścić ludzi, jeśli tego nie robisz to znaczy, ze rzeczywiscie jestes
    > kutasem który mysli, ze w samochodzie mu wszystko wolno i do niego świat
    Mimo, że na ogół jestem nastawiony "anty" do kierowców, to teraz muszę
    stwierdzić, że to Ty pieprzysz. Jeśli było tak, jak opisał Tomasz, kobieta
    byłaby sobie sama winna w przypadku ewentualnego wypadku: nie zachowała
    szczególnej ostrożności przy przechodzeniu przez jezdnię (art. 13 pkt 1) i
    wpakowała się bezpośrednio pod jadący pojazd (art. 14 pkt 1) wychodząc
    spoza przeszkody ograniczającej widoczność drogi - a taką stanowiła dla
    kierowcy grupa osób stojących na chodniku ("Moherowy bercik płci żeńskiej z
    wózkiem wychodzi mi na pasach 6m przed maska (wszyscy inni czekają)) (art.
    14 pkt 2) PoRD.
    Poza tym zdrowy rozsądek nakazuje rozejrzeć się przed wejściem na jezdnię.

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 254. Data: 2006-04-21 18:50:08
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    JaromirD napisał/a:
    >Jeśli było tak, jak opisał Tomasz,
    Gwoli ścisłości na podstawie lektury wątku i wypowiedzi delikwenta można
    w to powątpiewać. :-)

  • 255. Data: 2006-04-21 20:41:53
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > Gwoli ścisłości na podstawie lektury wątku i wypowiedzi delikwenta można
    > w to powątpiewać. :-)

    Dlatego napisałem "jeśli". Jak było naprawdę - nie wiem, nie było mnie przy
    tym.
    Nic jednak nie usprawiedliwia wyzywania innych od "kutasów".

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".