    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Burak za kółkiem
    Date: Mon, 20 Feb 2006 21:45:28 +0100

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dtcmpd$1cu$1@news.telbank.pl...

    > Ok zapytaj się dowolne dziecko w wieku szkolnym jak bezpiecznie należy
    > przejść przez pasy, stanowcza większość (jeśli nie każde) powie ci, że
    > najpierw należy spojrzeć w lewo, potem w prawo, potem znów w lewo i
    jak nic
    > nie nadjeżdża to można przejść. Całkiem małe dzieci to wiedzą
    (sprawdź).

    > _Jeśli_ więc _osoba_ _dorosła_, która dodatkowo miała w podstawówce
    podstawy
    > o bezwładności ciała w ruchu (kiedyś 6 klasa podstawówki) _bez_
    > _sprawdzenia_ _czy_ _nic_ _nie_ _jedzie_ _włazi_ _bezpośrednio_
> [...]

    taaaaaaaa, potrafisz moze bez kalkulatora wyliczyc kiedy ta staruszka
    konczyla szkole powszechna?
    z cala pewnoscia tez stwierdzisz, ze dziesiat lat temu wszyscy mieli
    wychowanie komunikacyjne.
    mysle, ze twoje buraczane zadufanie nie wezmie pod uwage ogolnie znanego
    faktu, iz osoby po 60 roku zycia w szybkim tempie traca umiejetnosc
    rzetelnej oceny sytuacji na drodze. starosc - nie radosc. percepcja
    siada na pysk z dnia na dzien :-(
    jesli potrzebujesz konkretow - wrzuc w gugla gambit. tam znajdziesz
    statystyki zamiast wciskac nam dresiarskie wywody.
    chcialbym doczekac dnia w ktorym o tobie jako o staruszku jakis
    nieokrzesany burak tu napisze, ze sam sobie byles winien. no i: "głupi
    ludzie głupio giną. Proste"

    --
    pozdro
    ape