  • 201. Data: 2006-02-20 21:04:04
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Mariusz Zieliński <l...@p...wp>

    Renata Gołębiowska wrote:

    [...]
    > No pacz pan, a zagramanicą przepuszczają i nie stoją.

    Eeeee ? A skudyście wszystkie takie otrzaskane co zagramanicą jezd ? Ja mam
    inne wrażenia. Szczególnie jeśli chodzi o duże miasta, jak choćby Paryż.

    Proponuję zmienić melodię na "a przed wojną to:"

    --
    mariuszZIELIŃSKI

  • 202. Data: 2006-02-20 21:10:17
    Temat: Franca na grupie
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Mariusz Zieliński" <l...@p...wp> napisał w wiadomości
> [...]
    Paryż.

    > Proponuję zmienić melodię na "a przed wojną to:"

    a ja propomuje nauke polskiego parlania . jak osiagniesz sredni poziom
    gimnazjum - odezwij sie. bedziemy w kontakcie

    --
    pozdro
    ape

  • 203. Data: 2006-02-20 21:22:57
    Temat: Re: Burak za kółkiem
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ta Pani nie miała chyba nawet 50, albo tak dobrze zakonserwowana.

    wieku kobiety nie ocenisz
    ale zalozmy, ze trafnie oceniles...
    na karte rowerowa mogla zdawac z koncem lat 60, a wiec za schylkowego
    gomulki.
    nie sadze zebys wiedzial jakie wtedy byly wymogi egzaminacyjne ani kto
    owe karty wydawal.
    potrafilbys wymienic z 10 podstawowych marek (modeli) samochodow
    jezdzacych wowczas po polskich drogach?
    nie licze, ze podalbys stopien natezenia ruchu ani srednia predkosc...
    sprobujesz? moze dasz rade nieco ogarnac cos, co tobie nie bylo juz
    dane...

    --
    pozdro
    ape

  • 204. Data: 2006-02-20 21:29:17
    Temat: Burak za kółkiem - macie ćwikłę
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > http://www.q4.pl/?id=18&o=5480
    >
    > I wszystko w temacie, to opinia pieszego.

    nihil novi sub sole
    myslisz, ze wypociny jakiejs podfruwajki z wloclawka bedzie dla mnie
    wykladnia kultury na jezdni?
    niedoczekanie twoje!

    --
    pozdro
    ape

  • 205. Data: 2006-02-20 22:00:00
    Temat: Re: Moher na pasach - macie świadka
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Mon, 20 Feb 2006 21:50:24 +0100, Tomasz Motyliński napisał(a):

    > http://www.q4.pl/?id=18&o=5480
    >
    > I wszystko w temacie, to opinia pieszego.

    Żałosne. Już po treści widać, że sam pisałeś. Ale pójdźmy dalej. Pani Kasia
    ma adres e-mail w domenie artbhp.pl Ich strona ma adres IP: 212.244.90.155
    A co nam powie whois o 212.244.90.155?: http://tiny.pl/mdql Pewnie
    Motylińskich jest jak psów i nie masz nic wspólnego z Tomaszem Motylińskim,
    na którego jest zarejestrowana domena, w której Kasia ma konto e-mail?

    Ładnie tak kłamać i preparować fałszywki? I jeszcze sam ze sobą tam
    dyskutujesz!

    --

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 206. Data: 2006-02-20 22:28:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Przemysław Bernat*
    wypowiedziała te słowa:

    > Ładnie tak kłamać i preparować fałszywki? I jeszcze sam ze sobą tam
    > dyskutujesz!

    Troll i tyle. Pies, pijak, koleiny... żałosne...

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 207. Data: 2006-02-20 22:38:14
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 20 Feb 2006 03:39:14 +0100, *ape*
    <news:dtba6u$3kn$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > ale kuchennej laciny nie uzywam ;-)

    Tak, ale....

    --
    Kaja

  • 208. Data: 2006-02-20 22:56:39
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Przemysław Bernat in <k616y8tdk4s8.dh315hgyw9fh$.dlg@40tude.net> wrote:

    > Żałosne. Już po treści widać, że sam pisałeś. Ale pójdźmy dalej. Pani
    > Kasia ma adres e-mail w domenie artbhp.pl Ich strona ma adres IP:
    > 212.244.90.155 A co nam powie whois o 212.244.90.155?: http://tiny.pl/mdql

    A nie sprawdziłem konta, to już wiem nawet która to Kasia. Wyobraź sobie, że
    miejsce gdzie to było jest niecałe 150 m od mojego domu a w tej domenie
    konta ma większość moich znajomych i spora część sąsiadów. Ale co tam snuj
    sobie dalej swoje teorie. Gdybym ją walnął to zrozumiałbym, że szukam
    usprawiedliwienia (argumentów do sprawy), ale nie rąbłem i pytałem się
    tylko co by gdyby... i odpowiedź uzyskałem... Więc temat ogólnie można
    uznać za zamknięty.

    --
    Tomasz Motyliński

  • 209. Data: 2006-02-21 00:00:27
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 20 Feb 2006 03:56:22 GMT, go napisał(a):

> [...]
    [ciach krzaki]

    Uważasz, że rodzaj, jakość i typ paliwa nie mają wpływu na dynamikę auta?

    BTW sylfed obsługuje kodowania polskich znaków,
    nieużywaniem ogonków się nie wybronisz,
    argument o "minimalnym zestawie" odpada - w zacytowałeś znaki z zestawu
    rozszerzonego

    --
    pozdro
    poreba

  • 210. Data: 2006-02-21 01:06:07
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    poreba in <1f2kexcaxo81j$.dlg@halizna.pt> wrote:

    > Ba! czy je ręce nalały paliwo do tego auta? Pójdźmy dalej: czyje ręce te
    > paliwo wytworzyły? Nie bójmy się zadać następnego oczywistego pytania:
    > czyje ręce przeliczyły pieniądze za ropę zużytą na wytwrznie tego paliwa?
    > Wiadomym powszechnie jest, kto czerpie kolosalne zyski z sektora
    > energetycznego i bankowego. Czas już skończyć z morderczymi działaniami
    > wiadomych kręgów wobec słuchaczy jedynego radia...
    > -da capo ad absurdum-

    Rozbawiłeś mnie do łez, gratuluję, nie jest to łatwe :D

    --
    Tomasz Motyliński