  • 31. Data: 2013-10-28 16:04:06
    Temat: Re: Meldunek a właściwie jego brak
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > w wiadomości news:l4ll5l$2b8$3@node2.news.atman.pl...

    > W mojej ocenie, jeśli listonosz świadomie wpisuje "nieodebrano w
    > terminie" wiedzą, że adresat tu nie mieszka, to poświadcza nieprawdę w
    > dokumencie.

    to trochę inaczej działa.
    Jeśli listonosz przynosi list i dostaje informacje. ze adresat tu nie
    mieszka, to robi adnotacje, ze nie mieszka nieznany itp

    jesli listonosz zostawia awizo (a ktory teraz nie zostawia?) , to
    chocbys to awizo w zebach odniósł na poczte informująć, że adresat nie
    mieszka, to poczta zgodnie z rozporządzeniem nic nie moze zrobic. musi
    zostawic drugie awizo, a po dwóch tygodniach odesłać z adnotacją
    nieodebrano.

    TAK ZAPISANO W ROZPORZĄDZENIU.

  • 32. Data: 2013-10-28 16:05:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No, dla listonosza nie jest to pójście na łatwiznę - musi wypisać awizo,
    > potem ponowne. A tak wróciłoby od razu do nadawcy.

    Awizo wypisuje dopiero jak sie z nikim w danym mieszkaniu nie
    skontaktował. Czyli zawsze :)

  • 33. Data: 2013-10-28 16:10:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 16:05:47 UTC+1 użytkownik witek napisał:
    > Awizo wypisuje dopiero jak sie z nikim w danym mieszkaniu nie
    > skontaktował. Czyli zawsze :)

    E tam
    Ja praktycznie zawsze dostaje przesyłki. Czasami listonosz dzwoni do mnie na kom(mam
    na domofonie imie nazwisko i nr telefonu podany)i mówi że ma przesyłke ale nikt nie
    odbioera. Najczęściej proszę aby zostawił u sasiada/wrzucił do skrzynki lub umawiam
    się na odbiór gdzies na mieście w późniejszej porze.

  • 34. Data: 2013-10-28 16:15:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-28 16:04, witek pisze:
    > TAK ZAPISANO W ROZPORZĄDZENIU.

    Czyli jak nic Minister współwinny :)

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2013-10-28 16:34:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Czyli jak nic Minister współwinny :)

    wina tuska.

  • 36. Data: 2013-10-28 20:45:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Oct 2013, Kris wrote:

    > Wtedy listonosz pisze na kopercie "nie mieszka", "wyprowadził się" i list z taka
    adnotacją wraca do nadawcy.

    No jasne, a kierowca na widok znaku z "30" w czerwonej obwódce
    stosownie zwalnia.
    Zapomniałeś o słowie "powinien" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2013-10-28 20:47:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Oct 2013, Liwiusz wrote:

    > Czyli jak nic Minister współwinny :)

    Czy to pierwszy raz? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2013-10-29 00:30:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To wiem. Nie widzę problemu dla listonosza, że awizuje list, którego
    > doręczyć nie może, nawet jak domownicy są obecni (mogą kłamać).

    Mogą rónież wywalić to awizo ze skrzynki i co to ma do rzeczy?

  • 39. Data: 2013-10-29 00:50:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-28 15:10, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Znam osobe, przebywającą prawie cały czas w domu, ktora miala problem z
    > listonoszem, ze awizował, zamiast dostarczać, a problem taki, że
    > awizując nie musiał listonosz chodzić po klatce, tylko wrzucał do
    > skrzynek na parterze awiza...

    Ja swojemu listonoszowi powiedziałam, żeby wrzucał awiza do skrzynki, bo
    jak on przychodzi z listami to śpię, albo chodzę po mieszkaniu nieubrana
    i nie chce mi się ubierać i otwierac drzwi.
    Jakiś czas temu przyleciał jak piesek. Byłam zdziwiona. Dla niego to
    była jakaś sensacja, bo to było pismo z policji.

    --
    animka

  • 40. Data: 2013-10-29 09:06:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-29 00:30, Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:l4lqrc$b37$1@node1.news.atman.pl...

    > Mogą rónież wywalić to awizo ze skrzynki i co to ma do rzeczy?

    To, że przepisy są do niczego, bo listonosz ma w sprawie władzę większą
    od sędziego, a odpowiedzialności żadnej.

    --
    Liwiusz