  • 1. Data: 2013-10-25 21:42:40
    Temat: wypowiedzenie vs. porozumienie
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Witam,

    Czy / czemu wypowiedzenie umowy o pracę przeze mnie jako pracownika jest dla
    mnie gorsze (?) niż porozumienie stron?

    dziękuję.

  • 2. Data: 2013-10-25 22:18:57
    Temat: Re: wypowiedzenie vs. porozumienie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-25 21:42, yapann pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy / czemu wypowiedzenie umowy o pracę przeze mnie jako pracownika jest
    > dla mnie gorsze (?) niż porozumienie stron?

    Nie jest gorsze.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-10-26 15:56:40
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Nie jest gorsze.

    tylko dla firmy jest gorsze, tak?

  • 4. Data: 2013-10-26 15:57:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup
    > tylko dla firmy jest gorsze, tak?

    Chyba, że masz inną pracę i firma nie chce umożliwić szybkiej ucieczki.

  • 5. Data: 2013-10-26 19:44:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-26 15:56, yapann pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > tylko dla firmy jest gorsze, tak?

    Też nie jest gorsze.

    Zadajesz pytania w stylu "czy lepiej skręcać w lewo, czy w prawo". To
    zależy, gdzie chcesz dojechać.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-10-26 21:04:56
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Czy / czemu wypowiedzenie umowy o pracę przeze mnie jako pracownika jest
    > dla
    > mnie gorsze (?) niż porozumienie stron?

    Wydaje mi się , że jest gorsze, ale sprawdź to .
    Idzie o zasiłek z PUP. Jak ty wymuwisz, albo zwolnią cię dyscyplinarnie, to
    twoja wina, a więc tracisz zasiłek na 3 miesiące, jak za porozumieniem stron
    i miałeś zasiłek to jest wznowienie, i pszerwa w zasiłku będzie tyle ile
    praca plus czas użędu na podjęcie decyzji (od kilku dni do miesiąca w
    praktyce).

    I właśnie nie jestem pewna czy jak ty wymuwisz to podlega pod ten pszepis o
    odciągnięciu zasiłku na 3 miesiące, czy nie.
    Zresztą to się zmieniało.
    Jak masz być długo bezrobotny to ci obojętnie, jak krutko, to nie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)