  • 31. Data: 2002-11-06 01:25:47
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <0...@p...pl>, kachna.pl wrote:
    > W skrócie: sprawdź przed zakupem czy to nie jest wersja OEM Windows.
    > Jeśli OEM, nie kupuj - wersja taka przeznaczona jest tylko do
    > sprzedaży wraz ze sprzętem (co powinno być wyszczególnione na jednej
    > fakturze zakupu). Zakupiona oddzielnie jest nielegalna - wyrzucisz
    > pieniądze w błoto.

    Widywałem na Allegro ludzi sprzedających OEM np. z dyskiem. Zakładając, że
    jest to oryginalny dysk figurujący na pierwotnej fakturze, i że dysponuje
    się tą pierwotną fakturą, to dopełnienie warunków licencji chyba ma
    miejsce?

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2002-11-06 01:43:43
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski wrote:
> [...]
    >jest to oryginalny dysk figurujący na pierwotnej fakturze, i że dysponuje
    >się tą pierwotną fakturą, to dopełnienie warunków licencji chyba ma

    AFAIK tak.
    http://www.komputerswiat.pl/faq/faq73.asp

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 33. Data: 2002-11-06 02:22:56
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    > AFAIK tak.
    > http://www.komputerswiat.pl/faq/faq73.asp

    Mała dewiacja z tematu (za cytowaną wyżej stroną)
    [..]
    Sprzedajcy jest ponadto zobowizany do pisemnego poinformowania firmy
    Microsoft o cesji oprogramowania z podaniem namiarów na nowego waciciela,
    tak aby móg on otrzymywa wszelkie materiay, w tym take updatey zwizane z
    przedmiotem kupna. Podobne warunki odsprzeday dotycz oprogramowania w
    wersji OEM.[..]

    A jak to się ma do ustawy o ODO? To już chyba prędzej M$ mógłby wymagać
    przesłania takich informacji od kupującego z jednoczesnym wyrażeniem zgody
    na przetwarzanie jego DO.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2002-11-06 02:29:40
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaizen wrote:
    > Było jasne. Odfiltruj posty "Elity" i poczytaj.
    > Chyba, że chcesz mu wierzyć - wtedy możesz się z nim założyć (tak,
    > żeby pokrył koszty jak przegrasz sprawę w sądzie, ale żebyś też
    > wyszedł na swoje jak wygrasz) ;)

    Ale jesteś śmieszny.
    Boisz się postawić nawet złamany grosz na poparcie swojego
    zdania, ale pajacować w stylu "jak przegrasz sprawę w sądzie"
    to potrafisz.
    Ehh... szkoda słów na buractwo.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 35. Data: 2002-11-06 02:34:24
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Marcin Debowski wrote:
    > Mała dewiacja z tematu (za cytowaną wyżej stroną)
    > [..]

    Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!!
    Nie, no - jestem pod wrażeniem! Gości rypnęło po główce
    równo. Nawet w feudalizmie obowiązywała żelazna reguła, że
    "wasal mojego wasala nie jest moim wasalem".

    Ciekaw jestem czy jak napiszą "sprzedający jest ponadto zobowiązany
    do spuszczenia wody i przesłania dowodu tegoż w postaci filmu" to
    też ludzie będą wykonywać takie bzdury??

    ubawiony po pachy
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 36. Data: 2002-11-06 03:25:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 06 Nov 2002 03:29:40 +0100, "Elita.pl"
    <b...@e...pl> zakodował:

    >Boisz się postawić nawet złamany grosz na poparcie swojego
    >zdania, ale pajacować w stylu "jak przegrasz sprawę w sądzie"
    >to potrafisz.

    Wracaj do pisaskownicy bawić się z innymi dziećmi w zakłady.

    >Ehh... szkoda słów na buractwo.

    A za to to już PLONK. Ta kropla przepełniła czarę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 37. Data: 2002-11-06 06:51:05
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <s...@s...com.pl> wrote:

    > złodziej
    > to złodziej ale przez złodziejstwo nie staje się mordercą
    > ani dajmy na to gwałcicielem.

    ale pijakiem tak ;-)
    bo każdy pijak to złodziej ;-)
    [Bareja]

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 38. Data: 2002-11-06 08:20:38
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > To nazywaj sprawy po imieniu a nie świruj. Nazywanie *UŻYTKOWNIKA*
    > pirackiej kopii utworu złodziejem lub paserem to absurd i totalne
    > świrowanie.

    Jasne, nazwanie _użytkownika_ kradzionego samochodu złodziejem to
    przesada...
    TomekS

  • 39. Data: 2002-11-06 11:54:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaizen wrote:
    > Wracaj do pisaskownicy bawić się z innymi dziećmi w zakłady.

    A Ty wróć do szkółki poducz się, a potem wróć i przeproś ludzi
    za mącenie im w głowach.

    > A za to to już PLONK. Ta kropla przepełniła czarę.

    Wielki ziew...

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 40. Data: 2002-11-06 12:52:32
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisa_(a):

    > IMHO dopiero jak sprzedasz dalej. Ale może słabo znam polski :)

    Polski to pewnie nieźle, ale co ma z nim wspólnego kk ? ;)

    > [1]...bo dopiero od 250zł (lub 70 w niektórych przypadkach, tak

    Przy paserstwie też jest podział..

    KG