  • 1. Data: 2002-11-03 12:30:54
    Temat: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam. Czy zwykła umowa kupna sprzedaży wystarczy aby kupić licencje na Windowsa
    (np na Allegro) i żeby później w razie nalotu "facetów w czerni" było wszystko
    OK? Jeżeli temat był poruszany to sorki chyba musiałem go przeoczyć.

  • 2. Data: 2002-11-03 12:49:18
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    r...@p...onet.pl wrote:
    > Witam. Czy zwykła umowa kupna sprzedaży wystarczy aby kupić licencje na Windowsa

    [...]

    niesadze. wiesz dlaczego - to odpowiedz sobie co Ci panowie Tobie
    odpowiedza. Odpowiedza tak: "..a co nas to interesuje, licencje masz ? ..."

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 3. Data: 2002-11-03 12:55:48
    Od: r...@p...onet.pl

    Niewiem czy dobrze zrozumiałem. Więc wychodzi na to że kupienie licenji razem z
    płytą na Allegro jest bez sensu?.

  • 4. Data: 2002-11-03 13:13:02
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako r...@p...onet.pl zamieszkała pod
    adresem <r...@p...onet.pl> napisała:

    > Niewiem czy dobrze zrozumiałem. Więc wychodzi na to że kupienie
    licenji
    > razem z płytą na Allegro jest bez sensu?.

    Ja zrozumiałam wręcz przeciwnie - panów interesuje czy masz licencję, a
    nie skąd ją masz. ale może się mylę?

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 5. Data: 2002-11-03 14:55:40
    Od: r...@p...onet.pl

    Dzięki za posty chyba macie racje ,nieważne skąd i od kogo ale żeby była ta
    licencja. Pytam sie o to ,bo chyba lepiej jest wywalić 100 zeta niż 450.

    POZDROWIENIA

  • 6. Data: 2002-11-03 22:37:09
    Od: "Tomasz Rusiecki" <t...@j...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za posty chyba macie racje ,nieważne skąd i od kogo ale żeby była
    ta
    > licencja. Pytam sie o to ,bo chyba lepiej jest wywalić 100 zeta niż 450.

    Niestety ważne jest skąd masz program. Podczas kontroli MiB moga zarzadac
    faktury (paragonu) zakupu oprogramowania. Jezeli jest to OEM a nie zostal
    zakupiony z nowym kompem, to mozesz zapomniec o licencji.
    Napisz do microsoftu i sie zapytaj ;)

    Pozdr
    TR

  • 7. Data: 2002-11-03 22:51:27
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Tomasz Rusiecki wrote:
    [..]
    > zakupiony z nowym kompem, to mozesz zapomniec o licencji.
    > Napisz do microsoftu i sie zapytaj ;)

    Dżisus! Ile razy trzeba powtórzyć, że licencja OEM obowiązuje
    pomiędzy DYSTRYBUTOREM a PRODUCENTEM i klienta ona
    wielkie G... obchodzi, by ludzie zatrybili, że nie są niewolnikami?

    zdumiony
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 8. Data: 2002-11-04 06:45:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 03 Nov 2002 23:51:27 +0100), "Elita.pl"
    <b...@e...pl> był(a) napisał(a):

    >Dżisus! Ile razy trzeba powtórzyć, że licencja OEM obowiązuje
    >pomiędzy DYSTRYBUTOREM a PRODUCENTEM

    Ile razy? Tyle że:
    a) zrozumiesz, że powtarzanie nieprawdy nie czyni z niej prawdy
    b) padniesz z wyczerpania i przestaniesz wciskać nam głupot

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 9. Data: 2002-11-04 07:09:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 03 Nov 2002 23:51:27 +0100, "Elita.pl"
    <b...@e...pl> zakodował:

    >Dżisus! Ile razy trzeba powtórzyć, że licencja OEM obowiązuje
    >pomiędzy DYSTRYBUTOREM a PRODUCENTEM i klienta ona
    >wielkie G... obchodzi, by ludzie zatrybili, że nie są niewolnikami?

    Z każdym powtórzeniem bardziej utwierdzasz się w tej bzdurze?
    Przeczytaj, co musisz zaakceptować instalujac wina czy MSO - OEM tak
    zakupiony owszem, możesz mieć, ale nie możesz zainstalować ;)

    BTW. W tym temacie praktycznie wszyscy oprócz Elity są zgodni, więc
    wniosek jest chyba prosty?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 10. Data: 2002-11-04 14:06:08
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Tristan Alder wrote:
    > Ile razy? Tyle że:
    > a) zrozumiesz, że powtarzanie nieprawdy nie czyni z niej prawdy
    > b) padniesz z wyczerpania i przestaniesz wciskać nam głupot

    Jak na razie to Ty wciskasz głupoty i w sumie czemu nie skoro
    Ciebie to nic nie kosztuje?
    Dlatego też proponuję proste rozwiązanie tej sprawy - ile złotych
    postawisz na swoje zdanie? 1000 złotych będzie w sam raz, czy za dużo,
    a może za mało??

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm