  • 1. Data: 2002-11-03 09:33:42
    Temat: "SZKOLENIA" w pracy proszę o pomoc
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam mam problem tego typu.

    Mój pracodawca wprowadził pewne rozwiązanie, które ma pomóć nm (dział
    marketingu) w ułatwieniu pracy i zwiększeniu efektywaności.

    Jego znajomy przychodzi do firmy i nas "SZKOLI" - musimy przychodzic do pracy
    20 min wczesniej i zostajemy po godzinach na skzoleniu 1 godz dziennie, teraz w
    sobote i niedziele takze mialy byc "szkolenia" po 3 godziny, nie poszedłem
    dajcie ludzie spokoj z takimi szkoleniami.

    CO MI GROZI ZA TO ?
    gg 4213716