  • 61. Data: 2006-12-27 15:05:12
    Temat: Re: Legalne oprogramowanie - weryfikacja [troche OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Faktura lub dokument rownowazny, w przypadku osob fizycznych bez DG
    > bedzie to umowa kupna-sprzedazy... Jesli ktos takowej nie chce spisac,
    > znaczy sie ze cos jest nie tak...

    Nie ma wymogu zawierania takiej umowy na piśmie a w przypadku wartości
    przedmiotu transakcji do 1000zł nie trzeba też do fiskusa latać.

    Po co mam się obciążać dodatkowymi papierami?

    Ustawowego obowiązku posiadania "uwierzytelnień" nie ma.

    To prokurator musiałby udowodnić, że dany program trafił w moje ręce w
    sposób niezgodny z ustawą. A nie ja mam udowadniać, że jednak trafił w
    sposób legalny.

  • 62. Data: 2006-12-27 15:06:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maluch wrote:

    > Możesz nabyć od osoby uprawnionej i mieć kłopoty prawne.

    Tylko jeśli policja będzie działać w charakterze najemników mikrosyfa.

    Chociaż przy naszej policji, która zajmuje się transportem osób czy
    zaopatrzeniem pasażerów pociągów w w żywność...

  • 63. Data: 2006-12-27 15:29:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Dziękujesz za info dupkowi, który się obraził za plonkowanie i teraz
    > obmawia.

    Nie, on *mnie* dziękuje, *nie Tobie* ;-P
    PS masz mnie w plonkownicy? Nie wiedziałem ;-) Myślałem, że
    czytając tę grupę chcesz się także czegoś dowiedzieć ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 64. Data: 2006-12-27 16:07:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Rozmowa jest o PRAWIE a nie o M$prawie. Obowiązują w Polsce pewne
    > przepisy i to ich należy przestrzegać, a nie wydumanych żądań pewnej
    > paskudnej korporacji.

    No i widzisz - zaciął się chłopak jak patefon ;-)

  • 65. Data: 2006-12-27 16:41:01
    Od: redgrist <r...@n...spam>

    Olgierd napisał(a):
    > Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    > oto co powstało:

    > No i widzisz - zaciął się chłopak jak patefon ;-)

    Wiec nie pozostaje nam nic innego pozdrawiamy DJ'a Andrzeja :-)))

    --
    redgrist = "A na biurku: balagan, kanapka, linux..."
    /redgrist/malpa/wp/kropka/pl/

  • 66. Data: 2006-12-27 16:41:04
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Maluch wrote:

    > Możesz nabyć od osoby uprawnionej i mieć kłopoty prawne.

    Akurat kłopoty o których mówisz nie mają zupełnie związku z
    oprogramowaniem. Możesz mieć identyczne kłopoty nie mając w ogóle komputera.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 67. Data: 2006-12-27 16:59:08
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Tylko jeśli policja będzie działać w charakterze najemników mikrosyfa.

    Niekoniecznie. Możesz zakupić w sklepie program np. Offica za 2.000. Po
    jakimś czasie łapiesz, że sprzedano Ci lewą licencję. No i dochodzisz swoich
    praw /są kłopoty?/. Mówię o prawnych działaniach.

    > Chociaż przy naszej policji, która zajmuje się transportem osób czy
    > zaopatrzeniem pasażerów pociągów w w żywność...

    No, tu to już kompromitacja na całą chyba nie tylko Polskę.
    --
    Maluch

  • 68. Data: 2006-12-27 17:02:15
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> wrote in message

    > Akurat kłopoty o których mówisz nie mają zupełnie związku z
    > oprogramowaniem. Możesz mieć identyczne kłopoty nie mając w ogóle
    > komputera.

    Może być z programem i również z czym innym
    --
    Maluch

  • 69. Data: 2006-12-27 17:22:35
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Ponowne pytanie: a co mnie obchodzi, co wymaga mikrosyf?
    > Dyskusja jest o tym, czego wymaga prawo, żeby nie podpaść pod paragrafy
    > karne.

    Popatrz, że w PA masz odwołania do licencjobiorcy. Również ustawodawca używa
    określeń "użytkowanie zgodnie z umową" itp. Także paragrafy są i mają
    związek z licencjami. PA to może nie KK ale podobnie do 5 lat jest
    zagrożenie karą.
    --
    Maluch

  • 70. Data: 2006-12-27 17:30:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maluch wrote:

    > Niekoniecznie. Możesz zakupić w sklepie program np. Offica za 2.000. Po
    > jakimś czasie łapiesz, że sprzedano Ci lewą licencję. No i dochodzisz
    > swoich praw /są kłopoty?/. Mówię o prawnych działaniach.

    No tak, ale wtedy mamy do czynienia z oszustwem i to ja robię za
    pokrzywdzonego - a nie za podejrzanego :)