  • 81. Data: 2006-12-28 09:41:19
    Temat: Re: Legalne oprogramowanie - weryfikacja [troche OT]
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> wrote in message
    news:en02jk$fnr$1@inews.gazeta.pl...

    > Licencji Cię pozbawili??? Czy tylko papierka na której była zapisana jej
    > treść?

    Papierek, a wzasadzie plik eula.txt został i wszystko zostało /faktura,
    płytka i itd./. Także nie musi być łamania drzwi, aby nie móc korzystać z
    programu :).
    --
    Maluch

  • 82. Data: 2006-12-28 09:44:46
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Papierek, a wzasadzie plik eula.txt został i wszystko zostało /faktura,
    > płytka i itd./. Także nie musi być łamania drzwi

    i strzelania :)

  • 83. Data: 2006-12-28 18:45:30
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Maluch wrote:

> [...]
    >
    > Papierek, a wzasadzie plik eula.txt został i wszystko zostało /faktura,
    > płytka i itd./. Także nie musi być łamania drzwi, aby nie móc korzystać

    Wybacz, ale nie rozumiem, musisz się zdecydować - ,,pozbawili'' Cię tej
    licencji czy nie? Dlaczego nie mogłeś korzystać z programu?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak