  • 71. Data: 2021-10-25 16:16:27
    Temat: Re: Kviat: te "nalegania" (na szariat) specjalnie się nie różnią od katolickich wymysłów.
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Nie wspominając już o tym, że te "nalegania" specjalnie się nie różnią
    > od katolickich wymysłów.

    Ja ci naprawdę powrotu do zdrowia życzę :-)

    --
    A. Filip

  • 72. Data: 2021-10-25 16:28:56
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Liczba, bałwanie! Nie chce ci przejść przez gardło?

    Ale czego nie rozumiesz?

    Hipotetycznie...
    ...stoi na granicy UE 5 milionów osób (albo 10 milionów...). Rodziny z
    dziećmi. Bez karabinów i bez granatów w dupie.

    Co robisz? Będziesz do nich strzelać, albo patrzeć jak zdychają z głodu,
    bo wierzą w innego bożka?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 73. Data: 2021-10-25 16:33:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > dziećmi. Bez karabinów i bez granatów w dupie.
    >
    > Co robisz? Będziesz do nich strzelać, albo patrzeć jak zdychają z

    Kfiatuś-Piotr wpuszcza 10 milionów żeby przyciągnąć kolejne 20 milionów,
    potem 50 milionów, aż po miliard?

    Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

    --
    A. Filip

  • 74. Data: 2021-10-25 16:37:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A szkoda. O zdrowie trzeba dbać :)

    Jak się dba, to się nie choruje.
    Nie jestem faszystą, nie głosuję na pis, w bożków nie wierzę. Na covid
    też się zaszczepiłem. Zamiast "om" nie piszę "ą" albo "ął", a zamiast
    "wziąć" nie piszę "wziąść". Nie przychodzą mi do głowy humanitarne
    pomysły odstrzelenia ludzi żeby nie zapadali na hipotermię w lesie...
    Normalnie okaz zdrowia jestem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 75. Data: 2021-10-25 16:52:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 16:16, A. Filip pisze:

    > Ja ci naprawdę powrotu do zdrowia życzę :-)

    Katolicy mają swoje osobne prawo? Mają.
    Chcą zabijać homoseksualistów? Chcą.
    Chcą zabijać ateistów? Chcą.
    Chcą trzymać kobiety w kuchni? Chcą.

    To czym to się różni?

    https://oko.press/na-uw-nie-jest-juz-bezpiecznie-neo
    nazista-ciezko-pobil-studenta-ktory-bral-udzial-w-bl
    okadzie-marszu-siedzial-na-nim-i-bil-piescia-po-twar
    zy/

    https://gazetakrakowska.pl/narodowcy-groza-protestuj
    acym-moze-dojsc-do-regularnych-bitew-na-ulicach-jest
    -wojna-sa-ofiary-zdjecia/ar/c1-15259058

    To pierwsze z brzegu.
    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Niby tacy silni, a boją się każdego geja i przemarzniętej na granicy
    rodziny z dziećmi...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 76. Data: 2021-10-25 16:55:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 16:33, A. Filip pisze:

    > Kfiatuś-Piotr wpuszcza 10 milionów

    Skoro ich nie wpuszczasz, to będziesz do nich humanitarnie strzelał żeby
    ochronić ich przed hipotermią, czy zwyczajnie po katolicku będziesz
    obserwował jak zdychają z głodu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 77. Data: 2021-10-25 17:02:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > "wziąć" nie piszę "wziąść". Nie przychodzą mi do głowy humanitarne
    > pomysły odstrzelenia ludzi żeby nie zapadali na hipotermię w lesie...

    Czyli nie cierpisz na schizofrenie bezobjawową *swoim zdaniem* ? :-)

    --
    A. Filip

  • 78. Data: 2021-10-25 17:29:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 17:02, A. Filip pisze:

    > Czyli nie cierpisz na schizofrenie bezobjawową *swoim zdaniem* ? :-)

    Na radziecki bezobjawowy kaszel też nie cierpię.

    Ale szacun, że się nie wstydzisz źródła swojej naukowej wiedzy.
    To wiele wyjaśnia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 79. Data: 2021-10-25 18:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Skoro ich nie wpuszczasz, to będziesz do nich humanitarnie strzelał
    >żeby ochronić ich przed hipotermią, czy zwyczajnie po katolicku
    >będziesz obserwował jak zdychają z głodu?

    No ale co zrobisz z 10 mln? a z 30 mln?
    Dokwaterujesz sobie dwoch i bedziesz karmil ?

    Wychodzi na to, ze trzeba obserwowac, filmowac ... i najezdzac na
    Lukaszenke w mediach.

    Mozna tez puszczac w arabskich TV - z odpowiednim komentarzem, jak to
    na Bialorusi wsadzaja do obozow za drut kolczasty :-)

    J.

  • 80. Data: 2021-10-25 18:36:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 18:17, J.F. pisze:

    > No ale co zrobisz z 10 mln? a z 30 mln?
    > Dokwaterujesz sobie dwoch i bedziesz karmil ?

    No ale co zrobisz? Będziesz patrzył jak umierają z głodu, czy
    humanitarnie strzelał?

    UE ma prawie 450 mln ludności. I brakuje rąk do pracy.
    Rocznie do kosza idzie 50 mln ton jedzenia, to około 1700 kg żarcia dla
    każdego z tych 30 mln uchodźców, ok.4,5 kg/dzień.
    Można pobudować tanie mieszkania np. na trawie pilnowanej za grube
    pieniądze przez funkcjonariuszy pisowskich (że niby pod lotnisko), albo
    tam gdzie biskupi robią sobie wybiegi dla konsekrowanych danieli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr