  • 81. Data: 2021-10-25 19:09:03
    Temat: Re: Policja z Belgii pomaga w Luxemburgu
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Źle zadałeś pytanie.
    > Nie ile powinna przyjąć, tylko ile zmieści.

    Ile zmieści? Z grubsza można oszaćowac patrząc na najbardziej zaludnione
    państwa.

    > Jak im wody zabraknie, to sam się przekonasz ile zmieści.

    Wody braknie? Niech se pociągną rurociąg z systemem odsalania,
    kwestia kasy psze pana. Nie jedno państwo ciągnie wodę ze słonego morza,
    przepuszcza przez sitka i już woda prawie bez soli.

    Tu nie o wodę chodzi tylko o socjal.

  • 82. Data: 2021-10-25 19:18:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 19:09, Astralny Rębajło pisze:

> [...]
    > kwestia kasy psze pana. Nie jedno państwo ciągnie wodę ze słonego morza,
    > przepuszcza przez sitka i już woda prawie bez soli.

    Ale rozumiesz, że z tą wodą, to była taka "figura retoryczna"?
    Bo chodzi o to, że będzie coraz więcej miejsc, które nie będą się
    nadawały do życia i to nie tylko z powodu braku wody. Z powodu jej
    nadmiaru również. Jak również z innych powodów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 83. Data: 2021-10-25 19:24:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Astralny Rębajło <a...@g...com> pisze:

    > Ile zmieści? Z grubsza można oszaćowac patrząc na najbardziej zaludnione
    > państwa.

    Jakoś jestem dziwnie pewny że Kviat też gdzieś kiedyś przeciągnie
    granice ile jest gotów poświęcić, raczej dopiero jak już będzie
    "trochę" za późno.

    > Wody braknie? Niech se pociągną rurociąg z systemem odsalania,
    > kwestia kasy psze pana. Nie jedno państwo ciągnie wodę ze słonego morza,
    > przepuszcza przez sitka i już woda prawie bez soli.

    Nie mają chleba? Niech jedzą bułki :-)

    > Tu nie o wodę chodzi tylko o socjal.

    Jak darmo dają to głupi nie bierze.

    --
    A. Filip

  • 84. Data: 2021-10-25 19:26:23
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

> [...]
    > nadawały do życia i to nie tylko z powodu braku wody. Z powodu jej
    > nadmiaru również. Jak również z innych powodów.

    Zmiany, zmiany, zmiany.
    Tylko zmiany są na stałe. Nic nowego.

  • 85. Data: 2021-10-25 19:29:36
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 18:17, J.F. pisze:

    >No ale co zrobisz? Będziesz patrzył jak umierają z głodu, czy
    >humanitarnie strzelał?

    No i wychodzi na to, ze najlepiej odstraszac, poki jest ich 50 sztuk.

    >UE ma prawie 450 mln ludności. I brakuje rąk do pracy.

    Co sie bedziesz na UE ogladal - sam ich przyjmij.

    Tylko wiesz ... rodacy uwazaja, ze im sie pracowac nie chce, wola brac
    zasilek za darmo :-)

    >Rocznie do kosza idzie 50 mln ton jedzenia, to około 1700 kg żarcia
    >dla każdego z tych 30 mln uchodźców, ok.4,5 kg/dzień.

    No ale co - maja chodzic po smietnikach, czy żebrac po mieszkaniach?
    Czy ustawowo wprowadzisz nakaz utylizacji zywnosci w specjalnym
    punkcie nie pozniej niz w ostatnim dniu przydatnosci do spozycia, pod
    kara tysiaca euro ?

    >Można pobudować tanie mieszkania np. na trawie pilnowanej za grube
    >pieniądze przez funkcjonariuszy pisowskich (że niby pod lotnisko),
    >albo tam gdzie biskupi robią sobie wybiegi dla konsekrowanych
    >danieli.

    A tu widzisz - cos PiS nie potrafi zrobic tanich mieszkan dla
    potrzebujacych rodakow.
    PO nawet nie probowal.

    Ale ale ... co zrobisz za 20 lat, jak sie okaze, ze ich jest wiecej, i
    chca tu wprowadzic panstwo religijne - islamskie.
    Demokratycznie - bo wygrali wybory ...

    J.

  • 86. Data: 2021-10-25 19:38:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 19:24, A. Filip pisze:

    > Jakoś jestem dziwnie pewny że Kviat też gdzieś kiedyś przeciągnie
    > granice ile jest gotów poświęcić, raczej dopiero jak już będzie
    > "trochę" za późno.

    Nie bój nic. Ta granica jest bardzo daleko, bo jestem gotów poświęcić
    bardzo dużo. Niewyobrażalnie dużo. Cały kościół katolicki.
    I fundusze z budżetu dla organizacji faszystowskich.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 87. Data: 2021-10-25 19:39:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 16:28:56 +0200, Kviat napisał(a):

    > Ale czego nie rozumiesz?
    Ja? Doskonale rozumiem. To ty zdajesz się czegoś nie rozumieć.

    > Hipotetycznie...
    > ...stoi na granicy UE 5 milionów osób (albo 10 milionów...). Rodziny z
    > dziećmi. Bez karabinów i bez granatów w dupie.
    No i? Jeśli Nasze współczucie będziemy lokować w setki biednych
    przemarzniętych Arabów na granicy, to za lat 10 czy 20 będziemy mieli
    setki tysięcy albo miliony uchodźców klimatycznych napierających na
    Europę, bo tu leży prawdziwy problem. Ale aby zapobiec temu, trzeba dziś
    potrząsnąć zdrowo kiesą. Zrezygnujesz z 10 czy 20% twoich dochodów żeby
    wykształcić młodzież z Dahomeju czy Rwandy, nakarmić dzieci w Sudanie,
    zapłacić za armię która popędzi talibów tam skąd wyleźli żeby postawić
    na nogi gospodarczo Afganistan? Aby zapłacić za przekształcenia w
    gospodarce związane z kryzysem klimatycznym? Oczywiście że nie. Wolisz
    pyskować na grupie, wysłać ciepłą kurtkę i 4 batoniki i mieć dylemat
    moralny z głowy. Będziesz się branzlował tanim współczuciem wobec łasych
    na socjal Arabów którzy zapłacili za podróż więcej niż roczne dochody
    niejednej polskiej rodziny i są tu, w paskudnej sytuacji na własne
    życzenie i ryzyko. A mają przecież własne państwa, niech tam
    zaprowadzają porządek i budują przyszłość zamiast podczepiać się pod
    cudze osiągnięcia.

    > Co robisz? Będziesz do nich strzelać, albo patrzeć jak zdychają z głodu,
    > bo wierzą w innego bożka?
    Niewykluczone że albo strzelać albo patrzeć jak zdychają. To zależy jak
    dalece istniejący już imigranci nadwerężą wytrzymałość rodaków i jaka
    opcja polityczna postanowi na tym zbić kapitał.

    Nie mam serca dalej od ciebie wymagać podania ilu imigrantów mahometan
    byłbyś w stanie tolerować. Pytanie było podchwytliwe, jakbyś podał
    jakąkolwiek liczbę, zwróciłbym ci uwagę że strzelanie do uchodźców teraz
    albo dopiero wtedy kiedy ich ilość osiągnie twój próg tolerancji niczym
    się nie różni. Oczywiście, nie mogłeś dopuścić aby twoje zakłamanie
    wyszło na jaw, więc rękoma i nogami wzbraniałeś się przed podaniem tej
    liczby.

    Szerszego spojrzenia na świat życzę, choć wątpię byś był do tego zdolny.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 88. Data: 2021-10-25 19:41:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 19:29, J.F. pisze:

    > No i wychodzi na to, ze najlepiej odstraszac, poki jest ich 50 sztuk.

    Ale jak odstraszać? Strzelać, czy tak jak obecnie trzymać ich w lesie na
    chłodzie?

    > Ale ale ... co zrobisz za 20 lat, jak sie okaze, ze ich jest wiecej, i
    > chca tu wprowadzic panstwo religijne - islamskie.
    > Demokratycznie - bo wygrali wybory ...

    Mieszkam już w państwie wyznaniowym. Przywykłem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 89. Data: 2021-10-25 19:42:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 19:38:39 +0200, Kviat napisał(a):

    > Nie bój nic. Ta granica jest bardzo daleko, bo jestem gotów poświęcić
    > bardzo dużo. Niewyobrażalnie dużo. Cały kościół katolicki.
    > I fundusze z budżetu dla organizacji faszystowskich.

    Poświęcić z cudzego każdy potrafi. Powiedz co poświęcisz ze swojego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 90. Data: 2021-10-25 19:58:30
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    A. Filip napisał(a):

    > Nie mają chleba? Niech jedzą bułki :-)

    Nie moja wina kiedy czasem nieurodzaj panuje.
    W PL też drą mordę na suszę, albo kiedy uprawy zalało.

    Wracając do czarnych z afryki, są państwa gospodarne i niegospodarne,
    a że 1 czy 20 decyduje o losie milionów, no cóż... tez nie moje zmartwienie.