  • 1. Data: 2021-10-21 20:30:53
    Temat: Parlament UE ogłosił wyrok w sprawie orzeczenia TK-RP
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/polska/parlament-europejski-przyjal
    -rezolucje-w-sprawie-wyroku-tk-5460795

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-10-22 11:40:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Oct 2021 20:30:53 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Sam widzisz, że do ludzi piśmiennych trzeba przemawiać zupełnie inaczej niż
    do ciemnego ludu. Tyle są warte możliwości oratorskie Mateusza
    Krzywoustego. Trzeba było raczej eurodeputowanym dać po pińcet i jaką
    dodatkową emeryturę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2021-10-22 12:43:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2021 20:30:53 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > https://tvn24.pl/polska/parlament-europejski-przyjal
    -rezolucje-w-sprawie-wyroku-tk-5460795

    Durny Filip z konopii jak zwykle nadyma balon. Nie wyrok, ośle, tylko
    rezolucję.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-10-22 13:13:58
    Temat: Re: Parlament UE ogłosił wyrok w sprawie orzeczenia TK-RP [Tryumf parlamentarnej wolności słowa na sędziokracją?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    -rezolucje-w-sprawie-wyroku-tk-5460795

    > Durny Filip z konopii jak zwykle nadyma balon. Nie wyrok, ośle, tylko
    > rezolucję.

    Czyli Parlament UE dał przynajmniej każdemu parlamentowi kraju
    członkowskiego niezbywalne prawo do mieszania z błotem każdego
    wyroku TSUE lub innego sądu? Dla mnie może być :-)

    Wzajemności zasada najświętszą jest.

    Zasada rozdziału władz wymaga *od parlamentarnych nie idiotów*
    krytykowania wyroków sądów/trybunałów jeśli już to BARDZO wyjątkowo,
    z nadzwyczaj starannym doborem słów, najlepiej bardzo zwięźle i bez
    mieszania z innymi sprawami. Dla mnie parlament UE to już
    bezdyskusyjnie [kilka słów bardzo "niestosownych" na grupie prawo].

    P.S. Bardzo wyważona ocena słabo dyskusje zagaja.

    --
    A. Filip