  • 1. Data: 2021-10-20 21:09:08
    Temat: Re: Pedaly wszystkich krajów lacza sie
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    "Pana partia nie pozwala kobietom na dysponowanie

    > A moze zalezy od pytan?
    >
    > Jakby tak bylo:
    > a) czy chcesz zakazac i karac stosunki h-s
    > b) zezwolic na stosunki h-s
    > c) zezwolic na zwiazki partnerskie h-s
    > d) zezwolic na malzenstwa h-s
    > e) zezwolic zwiazkom/malzenstwom h-s na adopcje dzieci
    >
    > to jak obstawiacie wynik ?

    Ale sondaże wyraźnie wskazują, że do w abc zwycięża opcja liberalna, a w de
    kościelna.

  • 2. Data: 2021-10-20 22:23:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.10.2021 o 21:09, n...@o...pl pisze:
    > Ale sondaże wyraźnie wskazują, że do w abc zwycięża opcja liberalna, a w de
    > kościelna.

    Jak oceniamy, kto zwyciężył w czymś takim?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-20 23:28:36
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Jak oceniamy, kto zwyciężył w czymś takim?

    Wychodzi, że 3:2 dla Europy.

  • 4. Data: 2021-10-21 13:50:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-20-października-2021 o 23:28, n...@o...pl pisze:
    > Wychodzi, że 3:2 dla Europy.

    To żadna wygrana bez małżeństw i bez adopcji.

    LGBT "związki" nie zadowolą. Będą WALCZYĆ JESZCZE ZACIEKLEJ ;-)

  • 5. Data: 2021-10-21 22:33:49
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > To żadna wygrana bez małżeństw i bez adopcji.
    >
    > LGBT "związki" nie zadowolą. Będą WALCZYĆ JESZCZE ZACIEKLEJ ;-)

    To i tak walka skazana na sukces w przyszłości.

  • 6. Data: 2021-10-21 22:42:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > To i tak walka skazana na sukces w przyszłości.

    Tak realny socjalizm był skazany na światowy sukces?

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-10-21 23:12:28
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Tak realny socjalizm był skazany na światowy sukces?

    Może zapoznać się z literaturą i badaniami zamiast jakieś snuć jakieś durne
    porównania.

  • 8. Data: 2021-10-22 01:05:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-21, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Tak realny socjalizm był skazany na światowy sukces?

    Ten wynikający z potrzeb biologicznych zapewne tak.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2021-10-22 08:24:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-października-2021 o 22:33, n...@o...pl pisze:
    > To i tak walka skazana na sukces w przyszłości.

    Możesz sobie powróżyć

    A na razie robisz tylko agitację.

    No chyba że TSUE wyda wyrok że w Polsce małżeństwa gejowskie i adopcja
    MUSZĄ BYĆ bo to prawdziwe europejskie wartości ;-)

    Żałość.pl