  • 21. Data: 2008-12-20 19:33:09
    Temat: Re: Kontrola telefonu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał
    > Czy w przypadku kontroli przez patrol policji i zadania ode mnie okazania
    > telefonu komorkowego jesli takowy przy sobie posiadam musze im dawac
    > telefon do reki ?
    > Wydaje mi sie, ze nie.

    To zależy. Jest coś takiego jak kontrola osobista i bagażu-art. 15 ustawy o
    Policji
    Tylko musi być tego przyczyna.
    Niektórzy przełożeni policjantów żądają sprawdzania takich przedmiotów, a
    nuż się coś znajdzie. W zasadzie nie zastanawiając się w jaki sposób to
    zostanie wykonane i na jakiej podstawie.

    > Pytanie drugie: czy w przypadku kontroli osob (np siedzacych sobie w
    > parku) policjant musi zawsze podac podstawe prawna przeprowadzenia
    > kontroli?

    Tak. Ale może odpowiedzieć w zasadzie byle co. Przecież każdy jest podobny
    do kogoś poszukiwanego, wygląda dziwnie itd.

  • 22. Data: 2008-12-20 19:38:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 20 Dec 2008 11:04:04 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > No i? Jaka krzywda ci się stała??

    Daj sobie zamontowac policyjny monitoring w domu.

  • 23. Data: 2008-12-20 21:19:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli zadajesz takie pytania to czym różnisz się od osła w stajence? ;))

    Na litość boską. Przeczytaj netykietę.

  • 24. Data: 2008-12-21 16:15:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > To moze beda tez sprawdzac paragon na gacie, ktore masz na tylku?

    Jacyś tajemniczy "oni" ?
    Słyszysz jakieś głosy? Nie czujesz się śledzony? ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2008-12-21 16:16:28
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Daj sobie zamontowac policyjny monitoring w domu.

    Ktoś ci to proponował?? Jaka firma? ;))

  • 26. Data: 2008-12-21 17:56:28
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 20 Dec 2008 20:32:06 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > To moze beda tez sprawdzac paragon na gacie, ktore masz na tylku?

    Akurat telefony sa towarem mocno 'chodliwym'. Ja akurat bylem pozytywnie
    zaskoczony, ze im sie chcialo sprawdzac, mimo, ze akurat w nieprzyjemnej
    sytuacji dla mnie.
    Ale pewnie lepiej ponarzekac, ze kradziezy telefonu czy roweru nie ma sensu
    zglaszac, bo policja i tak nic z tym nie robi
    --
    marcin

  • 27. Data: 2008-12-21 23:42:41
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Najstarsi SB-cy nie pamietaja, kiedy przed 1989 byliby aresztowani, toz to był kraj
    mlekiem i miodkiem płynący.
    JaC

    -----

    > Nie pamiętam kiedy byłem ostatni raz legitymowany a telefonu nikt nigdy mi nie
    sprawdzał.

  • 28. Data: 2008-12-21 23:45:00
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Uczciwy Koreańczyk Północny na noc drzwi do mieszkania nie zamyka.
    Tych co zamykali już zamknęli, oczywiście na krótko, bo przed rozstrzelaniem.
    JaC

    -----

  • 29. Data: 2008-12-22 01:45:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Arek pisze:

    > Facet - żyjesz w państwie na wskroś policyjnym i chcesz się stawiać Panu
    > władzy?

    Czy ty masz jakieś fobie po pobycie w odosobnieniu ???? Pytam,
    bo nie wiem.

    P.S.
    Nie, nie stoję za twoimi plecami.

    6008

  • 30. Data: 2008-12-22 03:11:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Czy ty masz jakieś fobie po pobycie w odosobnieniu ???? Pytam, bo nie wiem.

    Na to wygląda. Przedtem tego nie miał.