  • 1. Data: 2008-12-19 13:22:38
    Temat: Eksmisja i odszkodowanie od gminy za brak lokalu socjalnego.
    Od: "MichalS " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Jestem wlascicielem kamienicy. Kilku lokatorow ma wyrok eksmisyjny z prawem
    do lokalu socjalnego. Ja nie mam mozliwosci zapewnienia im takiego. W takim
    wypadku, zgodnie z "Ustawa o Ochronie Praw Lokatorow" obowiazek zapewnienia
    takiego lokalu spoczywa na gminie. W razie niedostarczenia takiego lokalu,
    wlasciciel moze domagac sie od gminy odszkodowania. Wyrok eksmisyjny
    uprawomocnil sie 30 czerwca 2008r.

    Mam zamiar napisać do gminy wniosek o niezwloczne przyznanie lokalu
    socjalnego i zaplatę odszkodowania za niedostarczenie tegoż lokalu.
    W zwiazku z tym mam watpliwosc - od jakiej daty domagac sie odszkodowania? Od
    daty uprawomocnienia sie wyroku, czy od daty wplyniecia mojego wniosku? A
    moze jakiejs innej?

    I jeszcze edno - czy warto w tym samym pisie poruszyć sprawe
    fatalnego stanu lokalu, który zajmują eksmitowani? Niezbeny jest
    remont kapitalny, a nie mozna go zrobic gdy mieszkaja w nim ludzie.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 2. Data: 2008-12-19 14:46:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MichalS wrote:
    > Witam,
    >
    > Jestem wlascicielem kamienicy. Kilku lokatorow ma wyrok eksmisyjny z prawem
    > do lokalu socjalnego. Ja nie mam mozliwosci zapewnienia im takiego.

    Dlczego?
    Eksmituj ich do jednego z lokali.

  • 3. Data: 2008-12-19 15:06:09
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Eksmituj ich do jednego z lokali.

    Dlaczego zalozyles, ze w kamienicy sa lokale nadajace sie do zamieszkania?

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 4. Data: 2008-12-19 22:44:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MichalS wrote:

    > Dlaczego zalozyles, ze w kamienicy sa lokale nadajace sie do zamieszkania?
    >
    > Pozdrawiam, MichalS.

    z twojego postu.
    napisałeś, że kilku lokatorów ma wyrok o eksmisję.
    No to jak kilku ma to przyjąłem, że reszta nie ma.
    Było napisać bez użycia słowa "kilku".

    Z drugiej strony skoro mieszkają, to znaczy że sie da.
    Wiec założyłem, że da się przkwaterować wszystkich do jednego z lokali.

  • 5. Data: 2008-12-19 23:34:39
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > napisałeś, że kilku lokatorów ma wyrok o eksmisję.
    > No to jak kilku ma to przyjąłem, że reszta nie ma.
    > Było napisać bez użycia słowa "kilku".

    No i z tego wynika?

    > Z drugiej strony skoro mieszkają, to znaczy że sie da.

    Pod mostami tez ludzie mieszkaja, znaczy sie da?

    > Wiec założyłem, że da się przkwaterować wszystkich do jednego z lokali.

    Jakiego? Gdzie napisalem, ze mam jakies wolne lokale?

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 6. Data: 2008-12-20 08:30:20
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    MichalS wrote:
    > No i z tego wynika?
    Ze chyba nie szukasz odpowiedzi, bo znowu przyszedles bez czapki ;)

    > Pod mostami tez ludzie mieszkaja, znaczy sie da?
    Dokladnie tak.

    > Jakiego? Gdzie napisalem, ze mam jakies wolne lokale?
    A czy przedpisca napisal ze Ty napisales, ze masz masz wolne lokale?
    Czytac umiesz?

    Masz (NA PRZYKLAD!) 4 lokatorow x 4 lokale, umiesc ich w jednym z
    _zajmowanych_ lokali, bedziesz mial 3 lokale wolne.

  • 7. Data: 2008-12-20 09:44:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2008, Wwieslaw wrote:

    > Masz (NA PRZYKLAD!) 4 lokatorow x 4 lokale,

    Nie wiemy czy przypadkiem tak właśnie JUŻ nie jest :D

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2008-12-20 09:49:07
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    Wwieslaw <u...@o...pl> napisał(a):

    > Ze chyba nie szukasz odpowiedzi, bo znowu przyszedles bez czapki ;)

    Jestem lysy. Zawsze chodze w czapce ;)

    > Masz (NA PRZYKLAD!) 4 lokatorow x 4 lokale,

    Mam 4 lokatorow w JEDNYM lokalu.

    > umiesc ich w jednym z
    > _zajmowanych_ lokali, bedziesz mial 3 lokale wolne.

    Jakim??? Nie mam wiecej! Nie rob skrotu myslowego: kamienica -> duzo lokali
    nadajacych sie do zamieszkania.
    A gdyby bylo tak, jak piszesz, to mialbym tych ludzi do kogos dokwaterowac?
    Wyobraz sobie, ze Ty tam mieszkasz, a ja przychodze do Ciebie a tekstem:
    "Tych czterech lumpow bedzie z Panem mieszkac na czes remontu, ktory potrwa
    kilka miesiecy. Cieszy sie Pan?"

    Zreszta nie to bylo przedmiotem mojego pytanie. Dla mnie EOT.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 9. Data: 2008-12-20 15:39:31
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    MichalS wrote:
    > Jakim??? Nie mam wiecej! Nie rob skrotu myslowego:

    Ja nie robie skrotu tylko tlumacze (rozwijam) odpowiedz przedpiscy.

    > Wyobraz sobie, ze Ty
    > tam mieszkasz, a ja przychodze do Ciebie a tekstem: "Tych czterech
    > lumpow bedzie z Panem mieszkac na czes remontu, ktory potrwa kilka
    > miesiecy. Cieszy sie Pan?"
    Ja jestem z tych co jak nie maja $$$ na zaplate, to sie sami wyprowadza,
    przeprosza i oddadza z odsetkami.

    Wieslaw

  • 10. Data: 2008-12-20 19:08:26
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    Wwieslaw <u...@o...pl> napisał(a):

    > Ja jestem z tych co jak nie maja $$$ na zaplate, to sie sami wyprowadza,
    > przeprosza i oddadza z odsetkami.

    A kto komu nie placi? O czym Ty do mnie rozmawiasz?

    Pozdrawiam, MichalS.

    PS. rece opadaja....