  • 51. Data: 2008-12-31 09:06:13
    Temat: Re: Znalezienie telefonu
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Śwetnie, dzięki, teraz już dowiedziałem się o numerze tego znalezionego telefonu.
    Nastepny krok: jak w oranżu mogę zadzwonić na któryś z numerów w książce, ale na
    koszt odbierającego rozmowę?

    -----

  • 52. Data: 2008-12-31 14:33:52
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    http://tiny.pl/6ssk

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 53. Data: 2009-01-01 10:27:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dzięki, zadzwoniłem więc przez to *505...... na trzy numery z książki, i:

    * jeden w ogóle niedostępny;
    * drugi nie chciał przyjąć rozmowy na swój koszt;
    * trzeci przyjął, pogadaliśmy, nie ma bladego pojęcia do kogo z jego kumpli należy
    numer :-o

    Q...wa, ciężkie jest życie uczciwego obywatela w tym kraju ;-))

    -----