  • 341. Data: 2017-09-06 08:44:53
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 18:22, Kris pisze:
> [...]
    -samochod-za-dlugi-wlasciciela-warsztatu-obok,601150
    .html
    ochod-klienta-za-dlug-wlasciciela-warsztatu-lakierni
    czego/
    k-zabral-mi-auto-za-dlugi-cudzego-warsztatu/204g4gj

    > We wszystkich tych przypadkach było tak jak się domagasz= poniesione pzez
    właścicieli straty zostały wyrównane
    > Nie tego się domagasz głównie w tej dyskusji?

    Nie zostało wyrównane, np rolnik z Mławy nic by nie miał, gdyby nie
    nagonka dziennikarska, sąd odrzucił wszystkie pretensje. Gdyby nie pomoc
    innych, to nie miałby czym pracować. A winowajca jakoś nie wypłacił
    adekwatnego zadośćuczynienia.

    > Ne tak dawno po sąsiedzku aresztowali jednego dnia 4 czy 5 nieuczciwych policjantów
    z drogówki. Na tej podstawie tez stwierdzasz że policja jest zła?
    > W wolnej chwili poszukaj ile rocznie w Polsce jest egzekucji komorniczych

    homo sovieticus? Nie ważne jaka jest statystyka, istotna jest Twoja
    wolność, dopóki to nie dotrze do ludzi, będą ciągle tłamszeni przez
    "władzę".

    --
    http://zrzeda.pl

  • 342. Data: 2017-09-06 08:48:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 18:03, Liwiusz pisze:

    > Nawet nie wiesz o czym piszesz.
    >
    > Termin zaczyna biec od dnia powiadomienia właściciela.
    > 30 dni.

    Pewnie chodzi o to, że powiadomienie będzie na tyle późno wysłane, że
    rzeczy zostaną sprzedane.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 343. Data: 2017-09-06 08:51:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 07:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Myślisz, że referendarz w KW cokolwiek bada? Głupią kretynkę tam posadzić z takim
    samym rezultatem.
    > A gnębiony dłużnik ("uczciwy", czyli taki, co nie ma na stado prawników) ma jeszcze
    siłę na czterdzieste siódme zażalenie na czarną mafię?

    Nie no w KW "badają", był wniosek o zmianę wpisów w KW, zmienili, a że
    wymyślili nowe miasto, bo to, które było wpisane we wniosku wydawało się
    paniom, że nie istnieje, to zupełnie inna sprawa...

    --
    http://polpodroznik.com

  • 344. Data: 2017-09-06 08:53:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 08:48, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Pewnie chodzi o to, że powiadomienie będzie na tyle późno wysłane, że
    > rzeczy zostaną sprzedane.

    Wówczas to zaniedbanie komornika. I macie to co chcecie -
    odpowiedzialność komornika za jego winę :)

    --
    Liwiusz

  • 345. Data: 2017-09-06 09:17:47
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-04 o 14:20, Liwiusz pisze:

    > Sprzedał, sprzedał - dlatego skuteczność egzekucji to jakieś 15%. A ty
    > chcesz jeszcze mniej, aby nawet w momencie zajęcia dłużnik mógł pokazać
    > faka wierzycielowi.

    Jeżeli celem jest poprawienie skuteczności, to może dać komornikowi
    prawo, by zajmował rzeczy przypadkowych ludzi - wtedy skuteczność z
    pewnością wzrośnie.

    Oprócz skuteczności ważne jest by był to majątek dłużnika, by osoby
    niewinne nie cierpiały z powodu egzekucji komorniczych.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 346. Data: 2017-09-06 09:37:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 09:17, Wojtek pisze:

    > Jeżeli celem jest poprawienie skuteczności, to może dać komornikowi
    > prawo, by zajmował rzeczy przypadkowych ludzi - wtedy skuteczność z
    > pewnością wzrośnie.

    Wystarczy, że zajmuje rzeczy, które dłużnik ma.

    > Oprócz skuteczności ważne jest by był to majątek dłużnika, by osoby
    > niewinne nie cierpiały z powodu egzekucji komorniczych.

    I są do tego odpowiednie procedury, cbdu.

    --
    Liwiusz

  • 347. Data: 2017-09-06 10:13:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 09:37, Liwiusz pisze:

    > Wystarczy, że zajmuje rzeczy, które dłużnik ma.

    Komornikom nie wystarczy.
    Wytłumaczysz jak zaparkowany na ulicy między dwoma warsztatami pojazd
    może wedle komornika należeć do zadłużonego właściciela warsztatu?
    Karane powinno być zajmowanie pojazdów stojących u dłużnika na terenie
    warsztatu bo jak można się domyśleć właściciel nimi nie dysponuje
    tylko naprawia. I do tego doprowadzicie swoją arogancją.

    > I są do tego odpowiednie procedury, cbdu.

    Skutecznie omijane przez komorników jak widzimy z praktyki.

    Pozdrawiam

  • 348. Data: 2017-09-06 10:20:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 10:13, RadoslawF pisze:

> [...]
    > warsztatu bo jak można się domyśleć właściciel nimi nie dysponuje
    > tylko naprawia. I do tego doprowadzicie swoją arogancją.

    Nie wiem o czym piszesz. Ja słyszałem jednak o zajęciach samochodów
    należących do dłużników.

    Ba, sam będę niedługo zajmował samochody w komisie, bo wiem, że są
    kupione przez komisanta.

    Jakbym wiedział, że nie są kupione, to bym nie zajmował, bo sam bym się
    w koszty wpędził.

    > Skutecznie omijane przez komorników jak widzimy z praktyki.

    Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Przepisy działają.

    --
    Liwiusz

  • 349. Data: 2017-09-06 13:44:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 15:20, ąćęłńóśźż pisze:

    >Nieprawda, bowiem baza CEPIK nie musi posiadać aktualnych informacji.

    No to jak udowodnic wlasnosc pojazdu ?
    DR nie, zaswiadczenie z urzedu nie ...

    Czy moze nic nie trzeba udowadniac, wlasciciel przychodzi do
    komornika, mowi "to moje auto" i zabiera ?

    J.

  • 350. Data: 2017-09-06 13:55:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 13:44, J.F. pisze:

    > No to jak udowodnic wlasnosc pojazdu ?

    No widzisz, nie da się udowodnić, nie będąc duchem świętym.
    Dlatego istnieje zasada, że w sytuacjach spornych udowadnia ten, kto
    może udowodnić - czyli właściciel.

    > DR nie, zaswiadczenie z urzedu nie ...
    >
    > Czy moze nic nie trzeba udowadniac, wlasciciel przychodzi do komornika,
    > mowi "to moje auto" i zabiera ?

    Tak też nie.

    --
    Liwiusz