  • Data: 2002-06-11 13:56:14
    Temat: Re: Kasacja samochodu PZU - Pomocy ????
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    irzej wrote:

    (ciach)
    > Teraz do autora postu
    > Po pierwsze radze poczytać dokładnie link; http://www.odszkodowania.fir.pl/
    > wieeeeeeele tam mozna siem dowiedzieć
    > Również i to że wartość naprawy MUSI przekroczyć CAŁĄ wartość samochodu by
    > była ustalona "Szkoda całkowita",
    NIE.
    Szkoda calkowita jest ustalana jako stawka procentowa wartosci
    samochodu.
    Nie 100% i wiecej a na poziomie 70%
    Konkretna kwote stawki % okresla wlasciwy ubezpieczyciel w warunkach
    polisy.

    oraz proszę dokładnie przyjrzeć się czy
    > wyliczona przez PZU "szkoda całkowita" jest netto czy brutto ( z całą
    > pewnością nie zawiera ona podatku VAT, już o tym pisałem w poście 2 dni
    > temu) wiec wystarczy przyjąc kwotę 8200 po konsultacji z prawnikiem i
    > później domagać się naliczenia i wypłaty VAT :-)
    > 8200 netto to 1804 zł VAT :-)
    > czyli w sumie kwota odszkodowania wynioslaby 10004 zł :-)

    Ok.
    Ale w momencie dokonania faktycznej naprawy i okazania rachunkow za
    czesci i naprawe + VAT.

    Jacek
    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl