  • Data: 2002-06-12 05:19:30
    Temat: Re: Kasacja samochodu PZU - Pomocy ????
    Od: "irzej" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie logiczne: przecież właściciel mógł mieć "akurat"
    > zamiar np. pojazd sprzedać lub tp. i może nie widzieć powodu
    > żeby się fatygować (tj. kupić naprawę, wziąć odszkodowanie i sprzedać).

    Niby co w tym logicznego??????
    Wartość odszkodowania powinna być jedną całością.
    Co PZU ma do tego co poszkodowany ma zamiar zrobić ze swoim samochodem ???
    Nigdzie nie jest napisane, że warunkiem wypłaty odszkodowania jest naprawa
    samochodu (pomijając opcję "warsztat" ).

    PZU nalicza składkę od wartości brutto pojazdu i brutto ma obowiązek
    wypłacić.
    Zresztą orzeczenie sądu jest wyraźne i nie zawiera również zadnych
    ograniczeń co do podatku VAT.

    Jak dla mnie jest to zwykłe oszustwo i tyle, ubezpieczyciele wiedzą, że maja
    obowiązek płacic, a wcale tego nie robią i mimo że może u pojedyńczego
    klienta są to małe kwoty to globalnie w skali roku pewno oszczędzają w ten
    sposób bazując na niewiedzy klientów kolosalne sumy.