  • Data: 2002-06-11 16:11:33
    Temat: Re: Kasacja samochodu PZU - Pomocy ????
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Witam,
    > Wlasnie otrzymalem oficjalne pismo z PZU. Wartość samochodu i wartosc
    > pozostalosci wyceniona przez rzeczoznawce CLSiOR wg programu Inf-Ekspert PZMot
    > który ustalil wartosc samochodu na kwote 18 000 wartosc pozostalosci 9 800 i
    > odszkodowanie wartosc samochodu - pozostalosci = 8 200. Pragne nadmienic ze
    > szkoda powstala nie z mojej winy wiec odszkodowanie placone bedzie z OC sprawcy.

    Dokladnie tak jak napisalem.
    Tez bylem zaskoczony ta metoda wyliczania wartosci resztowej,
    ale jest to wartosc kalkulacyjna

    Cena samochodu wedlug eurotaxu - kosztorys szkody = wartosc resztowa
    (gdy nieujemna).
    Nie oznacza to ze wartosc handlowa rozbitego pojazdu nie moze byc
    wieksza lub mniejsza od wartosci resztowej (Restwert).
    Po to jest wprowadzona procedura negocjacyjna pomiedzy uzytkownikiem
    pojazdu a ubezpieczycielem.

    Sa kierowcy ktorzy sami naprawiaja samochod po wypadku w garazu,
    kupuja czesci na gieldzie, albo oddaja samochod do autoryzowanego
    warsztatu i kupuja nowe czesci z salonu.

    Jacek
    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl