  • Data: 2002-06-11 13:59:59
    Temat: Re: Kasacja samochodu PZU - Pomocy ????
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Szaniawski" wrote:

    > te wartosci powyzej chcialem pokazac jako bzdurne dla mojego przedmowcy

    > zostało

    > ze wszystkim sie zgadzam, tylko mowie, ze rzeczoznawca ktory mi wycenial
    > koszty naprawy napisal specjalnie minimalna wartosc
    > pozostalosci
    > i nie bylo to oparte na zadnych wyliczeniach. co do procedury to nie mam
    > watpliwosci jak przebiega

    Raz jeszcze.
    Wartosc pozostalosci oblicza sie jako roznice miedzy wartoscia pojazdu
    wedlug Eurotaxu a kosztorysem szkody wedlug Eurotaxu/Audatexu.
    W powyzszym przykladzie wartosc resztowa jest zerowa a nie ujemna.
    Co nie znaczy ze wartosc handlowa nie moze byc dodatnia.

    Ale dla potrzeb likwidacji szkody, wartosc resztowa bedzie przyjeta za
    zerowa lub ryczaltowa, w poblizu zera. Np. symboliczna zlotowka.

    Mam przed soba taka ocene wedlug eurotaxu.

    Jacek
    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl