  • Data: 2002-06-14 00:44:41
    Temat: Re: Kasacja samochodu PZU - Pomocy ????
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jun 2002, irzej wrote:

    >+ > Jak dla mnie logiczne: przecież właściciel mógł mieć "akurat"
    >+ > zamiar np. pojazd sprzedać lub tp. i może nie widzieć powodu
    >+ > żeby się fatygować (tj. kupić naprawę, wziąć odszkodowanie i sprzedać).
    >+
    >+ Niby co w tym logicznego??????

    Ano to, że wypłata PZU nie powinna mieć związku z tym co
    właściciel chce zrobić, bo on to być może właśnie *chciał* zrobić
    (przed "przypadkiem" wywołującym problem). *Mógł* chcieć
    sprzedać (bo mu niepotrzebny), więc *nie ma powodu* domagać
    się żeby naprawił (bo na co mu sprawny samochód którego nie chciał).

    >+ Wartość odszkodowania powinna być jedną całością.
    >+ Co PZU ma do tego co poszkodowany ma zamiar zrobić ze swoim samochodem ???

    Przeczytałeś mój tekst ? Bo odnoszę wrażenie że nie :]
    Oburzasz się (dość przekonujaco) tymi samymi argumentami
    które napisałem ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd