  • Data: 2002-06-11 12:06:45
    Temat: Re: Kasacja samochodu PZU - Pomocy ????
    Od: "irzej" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Szaniawski" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ae4oka$t73$1@news.tpi.pl...
    > ze wszystkim sie zgadzam, tylko mowie, ze rzeczoznawca ktory mi wycenial
    > koszty naprawy napisal specjalnie minimalna wartosc

    Wszystko racja, jeśli siem ma znajomka, da w łape, ładnie uśmiechnie, czy
    trafi na dobry humor rzeczoznawcy.
    tylko że w tym przypadku to nieaktualne bo szkoda całkowita juz została
    wyliczona, można jedynie starać się obniżyć wartość pozostałości, ale jak
    znam PZU to raczej wątpliwe by obniżyli.
    Jedyna rada to co pisałem wyżej
    -sprawdzić ile wynosił koszt naprawy, czy faktycznie przekroczył całą
    wartość samochodu
    - sprawdzić czy szkoda całkowita jest brutto do wypłaty tzn z VAT, czasami
    robią tak że tego nie wyszczególniają, należy pójść do inspektoratu, zażądać
    wglądu w dokumentacje i dokładnie poczytać czy te 8200 jest kwotą netto czy
    brutto (jeśli idzie z polisy AC to sprawdzić czy przy ubezpieczeniu AC
    przyjęto wartość netto czy brutto samochodu, powinno to być zaznaczone na
    polisie)
    - nie zaszkodzi wydatkować pare groszy i mając te wszystkie dane
    skonsultować się z prawnikiem.

    pozdrawiam