  • 31. Data: 2007-09-16 21:43:19
    Temat: Re: Karany czy nie ?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "th" <t...@p...onet.pl> napisał

    > I jeszcze jedno ;) Teoretycznie zakladam ze PiS wygrywa AB zostaje
    > szycha. Czy mozliwe jest przejscie porzez osobe z zatartym wyrokiem
    > certyfikacji bezpieczenstwa, NATO np ??

    Jeśli wygra pis to możliwe będzie wszystko co pan prezes uzna za
    właściwe :|

  • 32. Data: 2007-09-16 21:45:30
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > I jeszcze jedno ;) Teoretycznie zakladam ze PiS wygrywa AB zostaje
    > szycha. Czy mozliwe jest przejscie porzez osobe z zatartym wyrokiem
    > certyfikacji bezpieczenstwa, NATO np ??

    Pewnie tak, vide Lepper z prawomocnym wyrokiem kiedy był vice-premierem
    musiał z racji funkcji mieć dostęp do informacji poufne/tajne etc..

  • 33. Data: 2007-09-16 21:49:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Formalnie nie. Można sprawdzić w centralnym rejestrze skazanych.

    Nie pytam formalnie, tylko normalnie. Popełnił, czy nie?

  • 34. Data: 2007-09-16 21:52:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fck8ms$2d1$1@nemesis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:fck7q3$9ev$2@news.dialog.net.pl...
    > Nie pytam formalnie, tylko normalnie. Popełnił, czy nie?
    Wiem do czego zmierzasz. To zbędne.
    Spójrz na nazwę grupy.
    Nie popełnił.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2007-09-16 22:06:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >W wiadomości news:fck8ms$2d1$1@nemesis.news.tpi.pl Robert Tomasik

    > Wiem do czego zmierzasz. To zbędne.
    > Spójrz na nazwę grupy.
    > Nie popełnił.

    Nie? Ktoś uchylił tamten wyrok?

  • 36. Data: 2007-09-16 22:08:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Spójrz na nazwę grupy.
    > Nie popełnił.

    Uważasz, że "prawo" i "rozsądek" to pojęcia wzajemnie sprzeczne?

  • 37. Data: 2007-09-16 22:15:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fck9m8$43g$1@nemesis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Nie? Ktoś uchylił tamten wyrok?
    Skazanie zostało uznane z mocy prawa za niebyłe.
    Z mocy tego samego prawa, na mocy kórego został skazany.
    I z taką samą mocą.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2007-09-16 22:15:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fck9j9$s4d$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Uważasz, że "prawo" i "rozsądek" to pojęcia wzajemnie sprzeczne?
    A jak ty uważasz?

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2007-09-16 22:24:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Nie pytam formalnie, tylko normalnie. Popełnił, czy nie?

    Jesteś niekonsekwentny.
    O ile mnie pamięć nie myli to Ty napisałeś, że do sądu idzie się po
    wyrok a nie sprawiedliwość.

    Tak więc ileś lat temu sąd wydał na niego taki a nie inny wyrok.
    Czy popełnił to przestępstwo czy nie - nie wiemy, on twierdzi, że nie.
    A ponieważ skazanie uległo zatarciu, zostało uznane za NIEBYŁE, to nie
    możesz twierdzić, że je popełnił, prawda?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 40. Data: 2007-09-16 23:16:17
    Od: Pawe Marcisz <p...@g...com>

    On 17 Wrz, 00:15, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomo cinews:fck9m8$43g$1@nemesis.news.tpi.plRobert Tomasik

    > Skazanie zosta o uznane z mocy prawa za nieby e.
    > Z mocy tego samego prawa, na mocy kórego zosta skazany.
    > I z tak sam moc .

    Skazanie zostalo uznane za niebyle. Ale przeciez czyn, ktory byl
    przestepstwem nie zostal uznany za niebyly.