  • 1. Data: 2007-09-16 11:08:25
    Temat: zasiłek macierzyński a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: l...@v...pl

    Witajcie mam pytanie i z góry dziękuję za pomoc.

    Żona jest w ciąży. Obecnie zatrudniona jest na podstawie umowy o prace w szkole,
    na czas określony, ale na zastępstwo tylko do lutego 2008r.

    Bezrobotna: I,II.2007 z prawem do zasiłku
    I umowa : II.2007 do VI.2007
    Bezrobotna: VII,VII.2007 z prawem do zasiłku
    II umowa: IX.2007 do II.2008

    W okresie minionych 18 miesięcy korzystała z prawa do zasiłku dla osób
    bezrobotnych bodajże za 4 miesiące (dniami chyba niepełne musiałbym policzyć)
    (I,II 2007 i VII,VIII 2007. 9 miesiąc porodu przypada na miesiąc V.2008.

    Czy znajdzie do niej zastosowanie art. 73 ust. 3 ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o
    promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ?

  • 2. Data: 2007-09-17 05:45:29
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia 16 Sep 2007 13:08:25 +0200, l...@v...pl napisał(a):

    > Czy znajdzie do niej zastosowanie art. 73 ust. 3 ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o
    > promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ?

    Zabrakło jednej ważnej informacji - czy na terenie obsługiwanym przez PUP,
    a którym była zarejestrowana żona obowiązuje 6 miesięczyn okres
    przysługiwania zasiłku, czy 12 miesięczny? Jeśli 12 - to nie ma problemu -
    załapie się. Jeśli 6 miesięczny to raczej się załapie - zależy jak wyjdzie
    z dokładnych wyliczeń.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski