  • 1. Data: 2007-09-16 18:44:33
    Temat: Czy swiadek w procesie cywilnym moze...
    Od: DysoN <d...@s...ru>

    byc zarazem pelnomocnikiem powoda?
    Relacja pomiedzy powodem a swiadkiem to maz-zona.
    --
    DysoN mailto:d...@i...pl GG 2434245
    Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

  • 2. Data: 2007-09-16 19:54:49
    Temat: Re: Czy swiadek w procesie cywilnym moze...
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 16 Sep 2007 20:44:33 +0200, DysoN napisał(a):

    > byc zarazem pelnomocnikiem powoda?
    > Relacja pomiedzy powodem a swiadkiem to maz-zona.

    Nie.
    Chociaż przyznam, że nie raz zdarzało mi się - przed sądem pracy - że sąd
    nie reagował na to, że cofało się pełnomocnictwo pełnomocnikowi, a
    następnie wnioskowało się o słuchanie go w charakterze świadka.
    Aczkolwiek zdarzało się także, że sąd się na to nie zgadzał.
    Co więcej, zdarzało się, że sąd zgadzał się postąpić na odwrót (a zatem
    były świadek zostaje pełnomocnikiem).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-09-17 08:59:16
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    DysoN dość niespodziewanie napisał(a):
    > byc zarazem pelnomocnikiem powoda?
    > Relacja pomiedzy powodem a swiadkiem to maz-zona.

    zakazu ustawowego nie ma, a ja widziałem proces, gdzie był

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2007-09-17 16:18:22
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    DysoN <d...@s...ru> napisał(a):

    > byc zarazem pelnomocnikiem powoda?
    > Relacja pomiedzy powodem a swiadkiem to maz-zona.

    Może być pełnomocnikiem i świadkiem w sprawie cywilnej. Tylko że podobno przed
    zeznawaniem jako świadek nie może słyszeć zeznania innych świadków.
    Rozwiązaniem tego problemy byłoby zgłosić sądowi wniosek o przesłuchanie go
    jako świadka w pierwszej kolejności. Nie wiem, jak na taką sytuację
    praktycznie reagują sądy.

    Adam

  • 5. Data: 2007-09-17 16:51:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie.

    Czemu nie? Może.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 6. Data: 2007-09-17 16:55:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adam.eu pisze:

    > Może być pełnomocnikiem i świadkiem w sprawie cywilnej. Tylko że podobno przed
    > zeznawaniem jako świadek nie może słyszeć zeznania innych świadków.

    Ale jak usłyszy to nie pozbawia go to prawa zeznawania. Fakty że świadek
    który ma zeznawać słyszał zeznania poprzednich świadków należy
    odzwierciedlić w protokole i uwzględnić przy ocenie dowodów.