  • 511. Data: 2009-07-24 10:07:23
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 09:25:12 +0200, szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > i tu blad, zwykly czlowiek musi zaczac zakladac, ze na wezwanie "policja"

    Wciśnij sobie to wezwanie głęboko w wybrany otwór... Takie wezwanie to może
    mieć sens w sytuacji gdy zatrzymywany ma szansę je usłyszeć. Tutaj takiej
    szansy nie miał.

    > nalezy sie zatrzymac, a nie urzadzac sobie gonitwy po miesie, bo w koncu
    > "moga mi skoczyc", najwyzej bede palil glupa albo zaplace mandat

    Niech policja nie zachowuje się jak bandyci to wszystko będzie w porządku.
    Tutaj NIC nie było w porządku.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 512. Data: 2009-07-24 10:33:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Plusy są takie, że po 10 sekundach leżysz na ulicy i oglądasz jak Twój
    > samochód odjeżdża w dal.

    jak jestes pizda nie kierowca to tak, a jesli juz, to lepiej stracic
    samochod niz zycie, panial?

  • 513. Data: 2009-07-24 10:34:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zareagowali stosownie do sytuacji - zaczęli uciekać przed bandytami.

    jakby zareagowali stosownie, to by zyli i tyle w temacie

  • 514. Data: 2009-07-24 11:46:27
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 12:34:24 +0200, szerszen napisał(a):
    > jakby zareagowali stosownie, to by zyli i tyle w temacie

    Żyliby, gdyby atakujący ich policjanci nie byli debilami i nie spieprzyli
    akcji. Wina jest WYŁĄCZNIE po stronie policjantów. Tyle w temacie.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 515. Data: 2009-07-24 11:48:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 12:33:26 +0200, szerszen napisał(a):
    > jak jestes pizda nie kierowca to tak, a jesli juz, to lepiej stracic
    > samochod niz zycie, panial?

    Widząc biegnących w moim kierunku dresów uciekam, a nie zakładam że wyciągną
    z kieszeni broń i zaczną strzelać. Dlatego adekwatnym do tej sytuacji
    zachowaniem jest ucieczka - tylko idiota może wymyślić głupotę typu
    "należy czekać i słuchać czego ode mnie chce bandyta".

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 516. Data: 2009-07-24 12:41:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > zachowaniem jest ucieczka - tylko idiota może wymyślić głupotę typu
    > "należy czekać i słuchać czego ode mnie chce bandyta".

    mlody jestes, wiec co ci bede tlumaczyl, kiedys zrozumiesz

  • 517. Data: 2009-07-24 12:53:34
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 24 Lip, 14:41, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > mlody jestes, wiec co ci bede tlumaczyl, kiedys zrozumiesz

    Co zrozumie? Ze lepiej czekac na obicie mordy, niz zwiac? To chyba ty
    jestes mlody, albo pod kloszem chowany.

  • 518. Data: 2009-07-24 15:43:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 14:41:23 +0200, szerszen napisał(a):

    > mlody jestes, wiec co ci bede tlumaczyl, kiedys zrozumiesz

    Co ma mi wytłumaczyć ktoś kto jest idiotą? Bo niestety Twoje teorie na temat
    sensownego zachowania się gdy atakuje Cię bandyta wskazują na to że masz
    nierówno pod sufitem...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 519. Data: 2009-07-25 06:57:13
    Temat: Re: Jakos cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Co zrozumie? Ze lepiej czekac na obicie mordy, niz zwiac?

    to ze paniczna bezrozumna ucieczka jest wyjsciem ostatecznym a nie pierwszym

  • 520. Data: 2009-07-25 23:51:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 25 Jul 2009 08:57:13 +0200, szerszen napisał(a):
    > Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    > to ze paniczna bezrozumna ucieczka jest wyjsciem ostatecznym a nie pierwszym

    Bezrozumne to jest czekanie na obicie mordy.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944