  • 231. Data: 2009-07-20 11:31:10
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:h41jrb$gv0$1@news.onet.pl...

    > Nie widzicie absurdu w rozumowaniu "powinni się zatrzymać, bo jakby to
    > byli bandyci, a nie policjanci, to by ich zabili podczas ucieczki"? Czyli
    > policja zachowała się jak bandyci.

    nie, nie powinni zaczac uciekac, a policja zareagowala zgodnie do swoich
    podejrzen, a to czy byly sluszne czy nie i na jakiej podstawie je powzieli,
    to juz zupelnie inna kwestia

  • 232. Data: 2009-07-20 11:33:40
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > Policjanci *MYLNIE* zidentyfikowali osoby które ostrzelali jako
    > "zapewne" (w ich opinii) groźnego bandytę. Skoro *bezspornie* mylnie

    To orzeczenie jest o tyle skandaliczne, że dopuszcza błąd
    funkcjonariusza a nie dopuszcza błędu obywatela. Oba błędy legalnie mogą
    się skończyć zastrzeleniem obywatela bez konsekwencji dla
    funkcjonariusza. To jawny wyznacznik państwa policyjnego.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 233. Data: 2009-07-20 12:00:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jak przed policją ucieka ktoś, kogo policja uważa na groźnego bandytę,
    to zgodnie z procedurą należy strzelać w opony czy w kierowcę?

    MJ

  • 234. Data: 2009-07-20 12:11:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 13:02:19 +0200, szerszen napisał(a):
    > a skad wiesz ze w tym wypadku cos takiego nie nastapilo?

    Jakoś nie wspomniano, by ofiary miały _cokolwiek_ na sumieniu, poza
    pojawieniem się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie. Gdyby
    było inaczej, obrona nie wahałaby się użyć tego argumentu.

    Jak wyglądało zdarzenie?
    a) banda karków wyskakuje z aut i biegnie w stronę auta ofiar wykrzykując
    "policja" i strzela do auta gdy kierowca zaczyna uciekać,
    b) policjanci podchodzą do auta, przedstawiają się jako policja, a kierowca
    zaczyna uciekać.

    Bo rozumiem że według Ciebie to było (b)?
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 235. Data: 2009-07-20 12:13:32
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 13:11:23 +0200, szerszen napisał(a):
    > ale to ty tak twierdzisz, co ewidentnie swiadczy o tym ze jestes w tej
    > kwestii stronniczy

    Czy GDZIEKOLWIEK wspomniano o jakimkolwiek oznakowaniu samochodów? Z tego
    co pamiętam, jedyna informacja to twierdzenie funkcjonariuszy że "ktoś
    krzyczał 'POLICJA'". Twierdzisz że było inaczej?

    Funkcjonariusze powinni za ten występek odpowiedzieć wylaniem z policji -
    za to, że pomijając procedury i zachowując się jak kowboje zamordowali
    człowieka a drugiego zamienili w kalekę.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 236. Data: 2009-07-20 12:17:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 13:29:43 +0200, szerszen napisał(a):
    > szalenstwem jest uciekanie przez napastnikiem z bronia w nadziei ze moze sie
    > uda

    Szaleństwem jest zakładanie że dobrze wiesz jak byś się zachował widząc w
    nocy bandę karków biegnących w Twoim kierunku.

    > tak ci sie tylko wydaje, wszystko zalezy od odleglosci, natomiast jesli
    > poczekasz, to albo sprawa wyjasni sie sama, albo masz wiecej czasu na
    > spokojne przeanalizowanie sytuacji i zareagowanie duzo odpowiedniejsze niz
    > paniczna ucieczka bez planu

    I ponownie - na chłodno to sobie możesz elaboraty pisać... Kierowca nie miał
    czasu na zastanawianie się. Tym bardziej, że nie jest pewne czy wiedział i miał
    szansę zauważyć że napastnicy są uzbrojeni.

    > pewne jest to, ze gdyby nie uciekli, to by zyli

    Pewne jest to, że gdyby policjanci postąpili tak jak należy to nie byłoby
    ofiar.

    > wiec jak narazie to ja mam racje

    Jak na razie wszystko wskazuje na to że nie masz :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 237. Data: 2009-07-20 12:40:03
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 20 Lip, 13:09, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Jak najbardziej popieram strzelanie bez ostrzeżenia do kogoś kto ucieka
    > przed umundurowanymi policjantami lub zaczyna uciekać przed radiowozem.

    Ustawodawca tego nie popiera. I slusznie.

  • 238. Data: 2009-07-20 12:45:04
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 20 Lip, 13:09, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > oczywiscie, wlasnie dalejsz obronie dowod do reki i przyznajesz, ze chocby
    > trabili o tym ze sa policjantami, to i tak kazdy moze uciekac, bo nie mieli
    > na dachu niebieskiego swiatelka

    Owszem, kazdy moze uciekac, a policja nie ma prawa strelac w plecy.

  • 239. Data: 2009-07-20 12:51:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czy GDZIEKOLWIEK wspomniano o jakimkolwiek oznakowaniu samochodów?

    a czy to byl teren zabydowany czy moze odbywalo sie to na lesnym dukcie

    > Z tego
    > co pamiętam, jedyna informacja to twierdzenie funkcjonariuszy że "ktoś
    > krzyczał 'POLICJA'". Twierdzisz że było inaczej?

    a ty twierdzisz ze nie krzyczal policja?

    > Funkcjonariusze powinni za ten występek odpowiedzieć wylaniem z policji -
    > za to, że pomijając procedury i zachowując się jak kowboje zamordowali
    > człowieka a drugiego zamienili w kalekę.

    a jkiez to sa procedury, slucham jasnie pana?

  • 240. Data: 2009-07-20 12:51:14
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 18 Lip, 19:25, "jarek d." <d...@-...pl> wrote:

    > *Równolegle miałem chorego ludzia w rodzinie, przedstawiane wizje
    > kilkumiesięcznych kolejek i generalnie po co dupę zawracam. Ku..wa dziura
    > bez dna

    Pojedz do USA. Tam jest rozwiniete prywatne lecznictwo, jak u nas
    weterynaria. Zrobia mu rtg za 5$ i operacje za 100$. Hehe:)