  • 291. Data: 2009-07-21 06:29:39
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:h425q2$os7$1@news.dialog.net.pl...

    > Psim obowiązkiem ps..., znaczy policjanta jest wykazać swoje prawo do
    > wydawania poleceń, zatrzymywania, legitymowania itp.

    dlatego jak nie jest umundurowany, mowi ze jest z policji i ma blache na
    widoku

  • 292. Data: 2009-07-21 06:29:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > A z czego ten obowiazek wynika?

    z prawa

  • 293. Data: 2009-07-21 06:30:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Policja ma dzialac zgodnie z prawe, a nie swoimi podejrzeniami.

    no wiec jak widac po wyroku, dzialali

  • 294. Data: 2009-07-21 06:34:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jestem stronniczy bo uważam że to chore gdy policja zachowuje się jak
    > bandyci, morduje człowieka a potem zapada wyrok według którego obywatel
    > ma być jasnowidzem i domyślić się że ci konkretni bandyci to policja?

    jestes stronniczy, bo ferujesz wyroki na podstawie doniesien prasowych i
    swojego "bo tak powinno byc"

    > Człowiek ma prawo spanikować, gdy ktoś na niego napada. Policjanci są
    > profesjonalistami i mają OBOWIĄZEK wziąć pod uwagę to że zaatakowany
    > potraktuje ich adekwatnie do wyglądu - czyli jako bandytów.

    jesli wpada w panike z byle powodu, to niestety moze to sie dla neigo zle
    skonczyc, teoria darwina robi swoje, nie znasz okolicznosci i nie wiesz jaki
    byl dokladnie przebieg wypadkow, dlatego pisze o twojej stronniczosci

    > Żyliby, gdyby policjanci nie zaczęli strzelać. Śledzili podejrzanych przez
    > kilka przecznic - tak trudno było sięgnąć do schowka i wystawić koguta
    > choćby pod szybę?

    patrz na kolejnosc wydarzen, najpierw chcieli ich zatrzymac, potem zaczeli
    uciekac, a na koncu zaczeto strzelac, wiec jak sam widzisz, strzaly byly
    konsekwencja ucieczki a nie na odwrot, reszta to pisanie o okolicznosciach
    ktorych nie znamy

  • 295. Data: 2009-07-21 06:35:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To proste - zginela niewinna osoba, a druga zostala ranna.
    > Gdyby dzialali prawidlowo, to sie by to nie stalo.

    a dlaczego nie tak?

    postapili prawidlowo, a tamci mimo to zaczeli uciekac, bo tak

  • 296. Data: 2009-07-21 06:35:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Doprawdy? A znasz ten przepis:

    i?

  • 297. Data: 2009-07-21 07:31:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:30:15 +0200, szerszen napisał(a):
    > no wiec jak widac po wyroku, dzialali

    Po wyroku widać że żyjemy w państwie kowbojów, a nie państwie prawa.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 298. Data: 2009-07-21 07:32:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:35:12 +0200, szerszen napisał(a):
    > a dlaczego nie tak?
    > postapili prawidlowo, a tamci mimo to zaczeli uciekac, bo tak

    Bo to jest bzdura! Nie postąpili prawidłowo, spieprzyli akcję przez co
    zabili jednego a drugiego uczynili kaleką do końca życia. Zabili w imię
    swojego przerośniętego ego i chęci zabawienia się w rewolwerowców.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 299. Data: 2009-07-21 07:41:51
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 08:25:55 +0200, szerszen napisał(a):
    > no i widzisz, jak mozna z toba gadac, skoro pleciesz bzdury, otoz dla twojej
    > wiadomosci ma to wlasnie zasadnicze znaczenie

    Nie ma znaczenia. Bandytów się traktuje tak jak bandytów - czyli się przed
    nimi ucieka, a jeśli nie ma innego wyjścia to się przed nimi broni.

    > otoz wlasnie tak

    Otóż właśnie NIE - bo nie ma gwarancji że osoba zaatakowana w ogóle usłyszy
    ten krzyk (lub zrozumie, co wykrzykują biegnący w jej kierunku bandyci).

    W zasadzie szkoda że nie próbowali w ten sposób zatrzymać jakiegoś
    izraelskiego oficjela z ochroniarzem - gdyby ich położyła seria z uzi, to
    może by ich koledzy zrozumieli że nie należy udawać bandytów.

    > pierniczysz

    Nie pierniczę. Gdy widzę bandytę - uciekam. Jeśli przypadkiem mam pod ręką
    uzi, to zastrzelę. I jeśli wyrok byłby inny niż uniewinniający - oznaczałoby
    to że żyjemy w gównianym państwie. W Twoich ukochanych USA tak by właśnie
    było.

    > dla twojej wiadomosci, policja na terenie zabudowanym nie musi byc
    > umundurowana, nie musi miec radiowozu, nie musi miec koguta, ma oswiadczyc
    > ze jest policja, miec w widocznym miejscu blache,

    Zdefiniuj "widoczne miejsce", geniuszu - zwłaszcza jeśli banda karków
    wysypuje się z auta wrzeszcząc coś nieartykułowanego.

    > a ty masz sie stosowac do
    > jej polecen, to tak na przyszlosc, abys i ty kiedys niechcacy kulki nie
    > zarobil, a jesli zatrzymuje samochod, wystarczy jej lizak i tyle

    To k*wa niech sobie kupią lizak a nie zgrywają kowbojów! Jesteś tak tępy że
    nie potrafisz zrozumieć co się stało? Ci idioci z blachami zamiast mózgu nie
    zrobili nic, by ich ofiary mogły choćby PRZYPUSZCZAĆ że mają do czynienia
    z policją!

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 300. Data: 2009-07-21 07:49:31
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > i?

    Wynika z niego, ze nie wolno zastrzelac ludzi.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)