  • 51. Data: 2018-07-20 15:23:15
    Temat: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 11:30, Uncle Pete pisze:

    > Dla kogo "was" - zwolenników partii rządzącej? Bo mandatu do
    > wypowiadania się w imieniu wszystkich Polaków przecież nie masz.

    "was" dotyczyło mieszkających poza polską.

    > Albo jest to żałosne pluralis majestatis...

    Albo ty doszukujesz się tego czego nie napisałem.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2018-07-20 15:25:18
    Temat: Re: Polska to kraj nienormalny jak USA bo ludzie protestują w parlamencie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 14:52:33 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Dla mnie nienormalny jest brak _prawidłowej_ reakcji w Sejmie.
    > Reakcji która powinna zakończy ten nielegalny protest *w Sejmie* w ciągu
    > kilku, góra kilkunastu godzin.

    Nie jesteś odosobniony w swych przemyśleniach.
    Oto eteryczna aktywistka dojnej zmiany tłituje:

    "Bydło poselskie z lewej strony sali zagraża Sejmowi,posłom i polskim
    instytucjom
    P Marszałku,to nie są żarty !
    W swej nienawiści,opętaniu i zbydlęceniu ci szaleńcy są
    zdolni do wszystkiego,nawet do zbrodni
    Brak reakcji na ich wyczyny doprowadzi do samosądu.."

    https://twitter.com/KrystPawlowicz/status/1019668916
    950446082

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 53. Data: 2018-07-20 15:27:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-07-18 o 15:25, Olin pisze:

> [...]
    > zdolni do wszystkiego,nawet do zbrodni
    > Brak reakcji na ich wyczyny doprowadzi do samosądu.."

    Posłowie mogą sobie skakać o gardeł. Ale ochrona Parlamentu, to kwestia
    bardziej ochrony resztek godności naszego państwa, a nie posłów, których
    możemy lubić, albo nie lubić - ale należy ich szanować.

  • 54. Data: 2018-07-20 15:36:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 15:27:43 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > posłów, których
    > możemy lubić, albo nie lubić - ale należy ich szanować.

    Mój szacunek do Pani Poseł Pawłowicz jest szeroki jak step ukraiński i
    prawie dorównuje szacunkowi budzonemu przez Pana Posła Tarczyńskiego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 55. Data: 2018-07-20 15:40:44
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-20 o 14:52, A. Filip pisze:

> [...]
    > Dla mnie nienormalny jest brak _prawidłowej_ reakcji w Sejmie.
    > Reakcji która powinna zakończy ten nielegalny protest *w Sejmie* w ciągu

    Korea Płn. jest normalnym krajem.
    Tam nawet nie muszą prawidłowo reagować na nielegalne protesty, bo
    protestów nie ma.

    To, że pislamiści jakiś protest nazywają nielegalnym, nie oznacza, że
    jest nielegalny.
    I protestujący też oczekują _prawidłowej_ reakcji, która powinna
    zakończyć protest w ciągu kilku, góra kilkunastu godzin.
    Problem w tym, że innej reakcji oczekują protestujący, a innej
    pislamiści. Która jest _prawidłowa_?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 56. Data: 2018-07-20 15:48:27
    Od: Kviat

    > Posłowie mogą sobie skakać o gardeł. Ale ochrona Parlamentu, to kwestia
    > bardziej ochrony resztek godności naszego państwa, a nie posłów, których
    > możemy lubić, albo nie lubić - ale należy ich szanować.

    Wcale nie należy. Na szacunek trzeba sobie zasłużyć. To co się dzieje
    obecnie, to nie jest tylko kwestia różnicy poglądów.
    Jak można szanować kogoś takiego jak Pawłowicz albo Piotrowicza?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 57. Data: 2018-07-20 15:56:10
    Od: Kviat

    > Jak generalnie niespecjalnie mi się podoba, to co robi PiS, to zakresie
    > obrony godności parlamentu

    Czyli obrony godności czego konkretnie? Budynku?
    Ten budynek ma godność? Bo na pewno godności nie mają rządzący i
    posłowie pis. Więc nie ma czego bronić.

    > uważam, że za mało robią. Organizatorzy i
    > uczestnicy protestu w Sejmie powinni dostać takie kary, by jeszcze ich
    > wnuki to opowiadały sobie, jako przestrogę.

    Oczywiście. Najlepiej przy pomocy pały wybić ludziom protesty z głowy.
    Zapamiętają na długo, na pokolenia. Oj... chyba już to przerabialiśmy.
    W Korei Płn. weszli nawet na wyższy poziom przestrogi. Tam
    protestujących wsadzają do obozów koncentracyjnych, albo od razu do nich
    strzelają.

    Już nie ma parlamentu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 58. Data: 2018-07-20 16:23:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-07-18 o 15:56, Kviat pisze:

    > Czyli obrony godności czego konkretnie? Budynku?
    > Ten budynek ma godność? Bo na pewno godności nie mają rządzący i
    > posłowie pis. Więc nie ma czego bronić.

    Tak, jak szacunek dla Flagi państwowej nie wynika z szacunku dla
    materiału, z którego go zrobiono, tak tez i szacunek dla Parlamentu
    wynika po prostu z szacunku dla Polski.

> [...]
    > W Korei Płn. weszli nawet na wyższy poziom przestrogi. Tam
    > protestujących wsadzają do obozów koncentracyjnych, albo od razu do nich

    I chcesz ich naśladować? Rewolucje zrobić?

    > Już nie ma parlamentu.

    Jest. Winę za taki, a nie inny wynik wyborów ponosi opozycja. Po
    pierwsze nie zmieniając ordynacji, która powoduje, ze posłowie bardziej
    prezesa się boją, niż wyborców. Po drugie nie dostarczając żadnej
    sensownej alternatywy, na którą by można zagłosować, w konsekwencji
    czego zagłosowali w większości zwolennicy PiS, a nawet jego przeciwnicy
    głosowali n nich, y PO odsunąć od władzy. No i mamy to, co mamy.

  • 59. Data: 2018-07-20 16:42:19
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-07-20 15:23, RadoslawF wrote:

    > "was" dotyczyło mieszkających poza polską.

    > Albo ty doszukujesz się tego czego nie napisałem.
    >

    > Pozdrawiam

    Pytałem kogo miałeś na myśli pisząc "dla nas to agent Bolek". Ponieważ
    sporo Polaków tak nie uważa, chciałem dowiedzieć się, w czyim imieniu
    wypowiadasz się.

  • 60. Data: 2018-07-20 17:27:37
    Od: Kviat

    > Tak, jak szacunek dla Flagi państwowej nie wynika z szacunku dla
    > materiału, z którego go zrobiono, tak tez i szacunek dla Parlamentu
    > wynika po prostu z szacunku dla Polski.

    A szczególnym szacunkiem należy darzyć salę kolumnową...
    Szacunek dla Polski, a szacunek dla Polskipis, to dwie różne sprawy.

    > I chcesz ich naśladować? Rewolucje zrobić?

    Nie. Ja pytam jakie kary proponujesz, żeby ludzie zapamiętali to na
    pokolenia, aż do wnuków. Wymień chociaż jedną taką karę, na którą ci
    ludzie zasługują według ciebie, skoro nie podoba ci się pałowanie i
    wsadzanie do więzienia.
    Jedną.

    > Jest. Winę za taki, a nie inny wynik wyborów ponosi opozycja.

    Oczywiście.
    Przecież nikt nie ma do pis pretensji, że wygrał wybory.
    Normalni ludzie pytają, dlaczego pis rozpierdala Polskę?
    Tylko nie pisz proszę, że to wina opozycji, bo to gwałt na rozumie.

    > Po
    > pierwsze nie zmieniając ordynacji, która powoduje, ze posłowie bardziej
    > prezesa się boją, niż wyborców.

    Co ma do tego ordynacja!?
    To wina opozycji, że posłowie pis boją się prezesa? Ty to na poważnie
    piszesz?
    Napisz jeszcze, że to wina opozycji, ze Pawłowicz zachowuje się jak się
    zachowuje i że pis ma w swoich szeregach funkcjonariuszy PRLu takich jak
    Piotrowicz, albo że to przez opozycję korzystają z usług takich jak Kryże.
    I zapewne to wina opozycji, że pis na ministra środowiska wybiera
    człowieka wierzącego w chemtrailse.
    To ostatnie, to mój ulubiony przykład.

    Ależ ta opozycja jest silna i jakie ma wpływy! Steruje całym pisem
    normalnie...

    > Po drugie nie dostarczając żadnej
    > sensownej alternatywy, na którą by można zagłosować, w konsekwencji
    > czego zagłosowali w większości zwolennicy PiS, a nawet jego przeciwnicy
    > głosowali n nich, y PO odsunąć od władzy.

    Czyli brak alternatywy jest wystarczającym usprawiedliwieniem dla
    rozpierdalania własnego kraju, tak?
    Dżizas, kurwa, ja pierdolę... :) Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.

    > No i mamy to, co mamy.

    Bzdura.
    Mamy to co mamy przez pis. A nie przez opozycję.

    Pozdrawiam
    Piotr